Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: škrtící klapka přívodu vzduchu - čištění, nastavení
jruze
05.06.2017 13:51 - Re: škrtící klapka přívodu vzduchu - čištění, nastavení
U??vate?
63zdenda napsal(a):
Ona vůbec diagnostika není všemocná, o vydřených drahách jsem četl už před 4 roky, spíš k tomu patří zkušenosti, um, fortel a trochu věštění mechanika.
Jardo, vzpomeň si na můj EGR, diagnostika ukázala závadu přímo na něj, dál se nepátralo, koupil jsem novej, namontoval jsi ho a situace stejná, říkal jsi, že ho vyreklamuješ, dal se starej s tím, že na dojetí ho zaslepíš, jenže okamžitá barevná hudba, všechny hlášky co existují a motor nešel nastartovat vůbec, záslepka se vyndala a vše fungovalo bez závad jak má, dal se novej a také na něj jezdim dodnes, dokonce i ten starej jezdí stále, pouze jsem vyhodil peníze za novej.
Nic ti nevyčítám, ale než kupovat hned novej za nemalej peníz, asi by chtělo se tomu víc věnovat, zkontrolovat závadu z více stran, ne jenom co napíše diagnostika musí bít vždy pravdou, proto jsem psal o zkušenostech a i trochu toho odsuzovaného věštění, není to vždy tak jednoduché, jak to na první pohled vypadá a se závěrem počkat až po vyčerpání více možností a kontrol.


Problém u tebe je někde jinde - nejspíš v kabeláži - to že nechodil a ani novej se projevovalo stejně jako vydřené dráhy(nedovedlo přečíst polohu stejně jako u vydřené dráhy) - to že pomohlo zahejbání s kabelama a to že to funguje dodnes je ??? (nebo studeňák nekde v jednotce ) = na to ti zkušenost nepomůže . Nevím jaké peníze jsi vyhodil ? - jestli si dobře pamatuji tak se prodal = takže jen na nějaký čas uložené finance víš kolik dílů mi tu leží co si lidi objednali(vysloveně chtěli objednat dopředu k opravě) a protože jsem opravil bez potřeby těch dílů které chtěli a potom mi tu zůstaly? - EGR jsem neměl abych mohl tak jak to dělávám že vyzkouším na mém dobrém dílu a až potom buď chtějí starší díl a nebo potom objednám novej díl (ono když jseš v tom třeba za 60000,- v dílech které si zákazníci přáli objednat k opravě (a v rámci časovejch úspor = xx dílů příjde třeba za dva dny a na to zákazníci nemají čas poslední případ byl sahary = měl jsem na to 4.hodiny na sehnání,opravu - nakonec jsem opravil saharu která podle Patery byla KO a mohl jsem pánovi auto buď na tuším deset dnů než by sehnal , nebo o 18000,- dražší opravu z novích dílů a +- o dva dny delší časově(to jsem opravdu za 4.hodiny nedokázal).Myslím že si na můj styl a řešní oprav nemá kdo stěžovat.Nejsem takovej mistr abych dovedl odhalit jestli jsou prodřené cesty nebo údaj nepřenáší narušenej drát ve svazku a nejlépe ještě od PC = u tebe konkrétně rozchozenej starej EGR a novej v nabídce na prodej.Asi to začnu řešit jako v jiných servisech. (dnes jsem namontoval z.náboj který si někdo objednal asi před půl rokem = nebyl to = mohl jsem namontovat a neřešit,neměl bych v tom půl roku své peníze) , včera jsem na vlastní náklady vyměnil kat+ FAP jako by reklamaci = byla ve finále KO váha(přitom měla dobré hodnoty)= celej den hledání co tomu je+jiné věci které byly nahraně a to celé o víkendu , ve dvou a za krásných 1500,- za práci + musím samo ten FAP znovu vyčistit páč použitý nikomu nenamontuji.Dobré ne ?

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator