Já mám tu zkuenost e ve 140Km/h u se ve uklidní(pokud tam něco bylo) a nová zkuenost - byl jsem teď na STK a ne jsem tam jel tak jsem auto zvednul do origo(předek jsem měl záměrně asi o 5cm níe - po srovnání se při prudkém rozjezdu (přidání plynu) objeví lehké vybrace(dalo by se říct od 0 do 70-80Km/h - pneu vylučuji měl jsem při cestě do D na druhém autě a OK) ve vyí rychlosti u ne a auto je daleko víc nestabilní ne na co jsem zvyklej(je to nastaveno tak jak má být a je to stejně jako u obou dalích co mám) před úpravou ani náznak vybrací (půjde zpět ,,k zemi" - jednak je ovladatelnějí a za druhé nevybruje) Ale někde je tam na L. předku nějaká vůle ale je neodhalitelná u druhou STK a i jsem se snail najít - projeví se to jen kdy najedu kolem k obrubníku , přejezdu na chodník(ikmej obrubník-nájezd) a pouze v malé rychlosti (jízdě krokem) (cvaknutí se nezvětuje co to auto mám +- 20000Km)