Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Relé žhavení / C5 II 2.0 HDi 100kW
draceq
07.01.2016 12:58 - Re: Relé žhavení / C5 II 2.0 HDi 100kW
99
Tak přihodím jeden aktuální žhavící problém z C5 II 1.6 HDi. Předesílám, že jsem na začátku řešení problému, takže dávám informace, co zatím mám.
Projevy: auto v nouzáku, klasická depolution hláška, trvalý odběr z baterky přes 10A (víc mi neměří multimetr)
Není to poprvé, co se tahle chyba objevila, ale vždycky, než se stihla začít opravovat, "opravila" se sama. Prostě auto začalo opět žhavit jak má, chyby i nouzák sami zmizeli, a byl klid. Nicméně teď se "samoopravení" nedostavuje, takže je potřeba už do toho opravdu hrábnout.
Podle výpisu z diagnostiky mi zůstává trvale sepnuté žhavení (čemuž odpovídá i to, že auto trvale žere baterku - po zaparkování musím odpojit, jinak nenastartuju). Měl jsem za to, že by to mohlo být i relé žhavení, ale podle výpisu i názoru elektrikáře (pouze po telefonu) je za tím opravdu řídící jednotka žhavení. Což by nebyl až takový problém, protože se dá sehnat nová i se 4 žhaviči (které už to podle mě taky budou mít za sebou díky neustálému žhavení) za nějaké 2200,-, tedy cca za stejnou cenu jako relé. Průšvih je, že to nejde jen tak "přehodit", prý se musí po výměně jednotka "spárovat" se zbytkem auta (dle daného elektrikáře - ten mi to ale neudělá, protože nemá čtečku na Citrouše).
Takže otázka na zkušené - jaká je složitost tohoto párovacího procesu? Musím s tím do autorizáku (což se mi moc nechce, ale když nebude zbytí) a nebo se to dá udělat i u někoho s běžnou diagnostikou (samo pokud umí diagnostiku používat, že).

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator