Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: výměna svíček u C5 (X7) 2.0i 16V
Tony_Z
25.11.2015 18:49 - Re: výměna svíček u C5 (X7) 2.0i 16V
99
Honzaho napsal(a):
O tom jak je vzduch skvělý izolant by mohli vyprávět lidé ( pokud to přežili), kteří vylezli na vagon pod elektrickou trakcí (tuším 3000 V) a přiblížili se k vedení na vzdálenost rozhodně větší než 10 cm. Také si nejsem jistý jak působí tlak ve válci na potřebné přeskokové napětí proti normálnímu tlaku, takže ta úvaha, že když to pálí na vzduchu, bude to určitě stačit i na chod motoru, nemusí být v pořádku. A nemluvě o trochu krkolomném provedení této zkoušky - u 2.0i tvoří zapalovací cívky kompaktní blok, který se nasazuje na všechny svíčky najednou (tedy žádné "fajfky" ani vysokonapěové kabely jako za starých časů).


Tak mluvil jsem o suchém vzduchu..., pokud někdo leze k vysokému napětí za mlhy nebo obecně vysoké vzdušné vlhkosti, tak je sebevrah - ale to není vzduch, přes co to koupí, ale ta voda rozptýlená ve vzduchu "aerosol" - prostě mlha/hmla.

Tady možná bude něco, co pomůže vyřešit. .link.

Jinak s tím zbytkem jsi tedy souhlasil, že by se na to prostě nemělo vůbec hrabat? Protože v tom byla pointa příspěvku. Nebyla o tom se dohadovat o odporu vzduchu.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator