Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: bezpečnostní šrouby kol
robo
05.11.2015 19:26 - Re: bezpečnostní šrouby kol
99
servisny manual na kola kamionu str.36 hovori mazat
.link.
a tiez nemazat stycne plochy hlava skrutky-disk
no a kedze sa vacsinou udava ako problem overtorque = teda prekrocenie momemtu, mazat sa NESMU stycne plochy, je to aj logicke. lebo trecia sila v zavite ci tam vazelina je alebo nie sa nepodiela velkou mierou na celkovom momente ale sila medzi hlavou skrutky a diskom /kolko presne som nenasiel/. tam vazelina nesmie alebo znizit moment [tiez tazko povedat, niekde sa udava o 20%] ....
no cosi som si o tom pocital napriklad o zlyhani srobov na vrtulnikom liste vplyvom namazania. .link.
vyrobca predpisuje mazanie zavitu, ale ked to bolo cele obrblane vazenilou, axialna sila bola 1.7 nasobok pri zachovani momentu a doslo k ich lomu. takze maznut iba zavit. idealne nejake 4 zavity konca. Ja to robim tak ze vyplnim zavit od konca okolo 7mm, proste jemne maznut
no a pri vymene sroby dat but do krabicky alebo postavit na hlavu aby sa na vazelinu nedostal prach.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator