Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Jak funguje hydractive 3 / 3+
jruze
05.04.2015 21:09 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
U??vate?
del42sa napsal(a):
Přesně tak. Pokud je uzavřený hydroventil, hydraulická kapalina nemůže proudit ani do pístnic ani zpět. Je celkem zarážející, že někdo kdo opravuje citroeny tohle neví ....

Tlačítkem sport v žádném případě nedojde k trvalému odpojení středové koule. Takhle to fungovalo jen na Hydractive I u XM


Takže to znamená že pokud pojedu nad 90Km/h , nebo se zapnutým sportem třeba 500-1000Km (kdy podle vás je zavřený ventil protože tak to je a logicky je únik na pístnici(proto jsou tam přepady) ta budu mít zadek na zemi,nebo to má ještě šestý smysl a usoudí že musí otevřít ventil a vyřadit ztvrzování třeba v rychlosti 200Km/h - to ale nemusí být zrovna bezpečné nebo? Jinak školící nemá s vámi totožný názor(myslím školící technik Citroenu,který školí zaměsnance zn.servisů) (proto jsou asi značky na tom nějak) Prosil bych o proškolení,popř. nákres regulátoru a ventilu.j5 na dlouhých trasách několik hodin (několik set-tisíců Km) ? bez doplnění (eventuáně poruše BHI jseš dole po xxKm a není to mnoho) - automatika ztvrzování funguje nad 90Km/h v tom mi doufám dáte za pravdu a logicky ztvrzování odstaví prostřední kouli elektroventilem (s tím souhlasíte nebo ?)a regulátor funguje? Proč je na něm přepad? pro vzdělané - prosím o vysvětlení a poučení abych nemusel opět za školícím a mohl nadále opravovat a zabývat se i hydraulikou.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator