Pokud na digitalni 3D geometrii nezjistily ze by kola nebyly v ose tak ty nemela byt hnuta kastle. Maximalne by museli tak dlouho ladit az by naladili souosost kol. Mohlo to dostat ranu na predni nosniky a jak to rovnali tak to nedelali na stolici a muze byt jinak ulozeni predni napravy. To by si ale zase videl vsechno na geometrii. Horsi je ze i zadni loziska na naprave co by to mohli delat tak by se projevili na geometrii.
Já mám na limuzíně L.P. kolo o +- 4cm dozadu (asi ohlé rameno,nebo nápravnici) geometrii jsem dělal (před 4.lety) sám doma + skouka jízdou - auto nikam netáhne,pneu po té době bez známek sjídění-táhnutí někam,volat rovně(byl o půl otáčky doleva) na vodě i sněhu se chová absolutně normálně na těch pneu mám 40000Km.(mám připravenou celou nápravnici komplet na výměnu,ale jetě k tomu nedolo-letos snad k tomu dojde.Tím chci jen říct e pokud je geoka udělaná dobře tak ani toto nezpůsobí sjídění pneu - můj názor je patně udělaná geoka - buď s ní neumí nebo nevím , ale já procházím i na STK v normě(jen si musím najet troku ikmo abych měl kola na otočnejch deskách) Pneu se nesjídí kvůli geometrii(kdy je dobře udělaná , ale něco tam bude KO třeba silenty,čep,pístnice atd...