Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Zaseklé přední brzdy, zatuhlá ruční brzda, přibržďování / C5 I, II
Mikra
09.05.2014 13:00 - Re: Zaseklé přední brzdy, zatuhlá ruční brzda, přibržďování / C5 I, II
99
Je to trochu jinak.
Brzdový váleček vrací hranatý "O" kroužek v drážce brzdiče. Ta drážka je mírně lichoběžníková a tak po klesnutí tlaku kroužek sjede do toho většího průměru a tím sebou vezme i váleček. Je to jen zlomek milimetru, ale stačí to na to, aby se destička oddálila od kotouče. Pokud je kroužek zpuchřelý, nebo je pod ním bordel, zůstává váleček vytlačený a kroužek nemá sílu ho vrátit.
Vzduch tam nesmí být! Ten vzduch, právě proto že je stlačitelný, snižuje účinnost brzdy. Místo tlaku kapaliny na píst se stlačí vzduch a destička potom netlačí na kotouč plnou silou, ale může se odpružovat od kotouče. Navíc při puštění brzdy zůstává vzduch slabě natlakovaný a rovněž to brání vrácení pístku, nebo to vracení zpomaluje. Po puštění pedálu se kapalina volně vrací zpět do brzdovýho válce a není potřeba mít v brzdiči nějakou vzduchovou rezervu.
To že se ti to podařilo opravit bylo nejspíš tím, že jsi rozebráním všechno očistil, nejspíš i pod tím "O" kroužkem. Očištěním se asi taky trochu líp všechno pohybuje, proto se už pístek vrací. Není to opraveno tím, že bys tam udělal vzuchovou bublinu.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator