Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Pérování, tlumení, tvrdost auta
jruze
06.01.2014 20:39 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
U??vate?
zhrado napsal(a):
Súhlasím s Jumepom. A ešte som čítal, že na Fordy je hocijaká druho, treovýroba lepšia ako originál A k BMW, pár dní dozadu som šiel pár 100km na 525d 2008 na zimných runflatoch a čo sa týka hlučnosti podvozku tak to bolo o dos lepšie ako moja stará C5, motor bolo poču len pri akcelerácii, zvuk od kolies minimálny. Nebolo to také plavné ale prekvapila ma NEhlučnos podvozku! Je mi jasné, že je to novšie auto, že bolo minimálne 2 krát také drahé atď.. Inak kamoš ma staré audi, jednu 1,9tdi r.v.96 a druhú V6 benzín r.v.96 a tie pocitovo mäkšie tlmia nerovnosti ale niesú také plavné a sú oveža tichšie od náprav, motora, kolies, aerodynamiky. Keď sa ide po hrbolatej ceste sú mäkšie a ovela tichšie. C5 hučí, búcha, vrzga a tak dáko poskakuje alebo čo. Veža robí hlučnos a tá je od náprav u citróna proste dos vysoká. Čo už, Audi tiež stálo nové 2*tožko A ešte bol kamoš prekvapený, že na to aké je to plavné sa to minimálne nakláňa a celkom dos ten podvozok znesie v zákrutách, aspoň pocitovo. Takže by som zhrnul, čo je asi všeobecne známe. C5 s hydraulikou je plavné auto, malé nerovnosti žehlí, ale podvozok je hlučnejší pri väčších nerovnostiach. + je výhoda zmena výšky a automatické udržovanie nastavenei výšky.


No nevím já o nápravě nevím ani na retardérech(a to na nich ani moc nepřibržďuji (jen na těch velkých),hluk v autě nevnímám páč mám dost nahlas rádio a i když ho vypnu tak v interieru ticho C5 II biturbo - motor trochu při zátahu do 100,(nad 100 - 200 o motoru nevím) Fordem jsem jel teď naposled (Fokus 1.6 i) a tam byl motor slyšet víc. a o pohodlí nemluvím

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator