Je na to příbuzné vlákno, ale kdy u píu:
Kadý snímač v kadém kole má logicky svoji baterinku. Aby to vydrelo přezouvání a jiné extrémní namáhání, tak je větinou součástí celého těla snímače a nemá cenu se ji pokusit měnit - mění se celý snímač tlaku. A kadý vysílá svůj vlastní identifikační kód. To aby přijímací jednotka (ta je v autě jedna pro vechny kola) nepřijímala signály z ostatních aut.
No a z toho důvodu se při instalaci nových snímačů do kol musí diagnostikou autu říci, jaké identifikační signály má přijímat - říká se tomu napárování.
Pokud tedy auto nepřijímá informace ze ádného kola, tak:
1. Vechna čidla ve vech kolech jsou kaput, třeba vybité baterky...
2. Nejsou napárována
3. Nejsou správného typu
4. Není snímání povoleno v konfiguraci auta (diagnostika)
5. Je něco podělaného na straně přijímače - to by se diag mělo odhalit
Jednotka je sice jedna , ale antény jsou čtyři(u kadého kola jedna) - jnak souhlasím.
To jen pro ty co si chtějí toto do auta nainstalovat-pokud to auto je nemá nebo nemělo tak to můe být problém - nejsou to jen čidla , ale jednotka + antény + čidla a jestli je tam příprava to z hlavy nevím.