Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Výměna koulí / C5 III
Roozena
20.11.2013 10:46 - Výměna koulí / C5 III
99
Nejspíš budu první, kdo řešil výměnu koulí na C5III. Technote praví, že kolem 200K najetých km by se měli zkontrolovat a vyměnit koule. páč sem se k uvedenému nájezdu přiblížil, tak sem se rozhodl následovat doporučení Citroenu a koule rovnou vyměnit. Říkal sem si, že asi v tak strašnym stavu nebudou, páč jezdim 90% po dálnici... e-ééé... bylo to docela peklo. Dvě chcaly, jak děravej žok a zbytek byl s tlakem dost na pytel.
z výměny mám dva postřehy:
k odtlakování neni potřeba diagnostika (stačí kombinace dveře, blinkr brzda a system se poslušn odtlakuje stejně, jako diagnostikou, což je supr pro případ nějakýho nečekanýho průseru a umožňuje to výměnu koulí i nadšeným odvážlivcům s heverem v garáži, což není můj případ...

jízdní vlastnosti... nooo tady by to bylo na dlouho, ale kdo si myslí, že má hydrauliku od cca 150k km ještě v pohodě, tak by tenhle postoj měl možná zrevidovat. Taky sem si myslel, že je to v poho (porovnání s uberklumpry of šáde/fauwé). Po nasednutí a jízdě po výměně je to vskutku kulervoucí rozdíl... filtrace nerovností je výrazně efektivnější, auto se celkově tak nějak zklidní a sport mode je trochu víc sport...

Celkově - rozhodně výměnu doporučuju, pokud si chcete vozejk ještě nechat a pokud auto kupujete s podobným nájezdem, tak by to měla bejt jedna z prvních investic, páč pochybuju, že by to před prodejem původní majitel udělal.

Podotýkám, že jsem výměnu nerealizoval v regulérním Citroen servisu (byly pouze zakoupeny origo koule), ale v servisu, který se na PSA vozejky specializuje a osobně nevidím důvod, proč s tímhle do Citroenu chodit.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator