Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Ztrata vykonu / C5 I 3.0 V6
Darja
29.10.2013 15:57 - Re: Ztrata vykonu / C5 I 3.0 V6
99
Stirius napsal(a):
Šlo o tu hadici vzduchovou, co vede z toho bloku vlevo a pak se spojuje před klapku. Jak to tam člověk jen nasadí a je to.

Asi to hodím na kontrolu do servisu, kde je problém. Nemám teď čas se v tom moc vrtat a stejně jsem lamka. A sundat celé to víko je pěkná drbačka, dostat se vzadu k těm šroubům je fakt radost. Btw. cívky i svíčky mám taky nové. Olej mám celý vyměněný před 8mi tisíci km, což je tak půl roku u mě, takže evidentně asi trochu teče. Měrka mi přijde normální, respektive nepozoruji na té tyčince nic zvláštního .

PS: Pokud jde o ty ventilové víka, tak jestli tam je to těsnění jak trojitá osmička, tak těsnění jsem měnil nedávno a co si pamatuju, tak jak jsou tam ty drážky a odtok oleje, tak bylo to mastné, ale nic zásadního...

Na volnoběh to vypadá ok, pokud nebyla zima nebo první ranní nastartování, to potom kopalo, jak jsem říkal.


Jestli se měnil olej před 8tisíci a už ho mᚠnad minimem, tak počítej, že minimálně 0,5 litru už ti někam zmizela... myslím, že mezi horní a spodní ryskou na měrce to dělá asi 1 litr oleje. Za 8tisíc je to sakra markantní úbytek.

Trojitá osmička není těsnění ventilového víka, ale sání.... jestli myslíš ty modrý kroužky, co jich je 6.

Jinak ještě bych zkusila tu klapku vyměnit, nebo si ji od někoho půjč, zkus pojezdit s jinou. Protože takhel bych fakt potřebovala vidět, co se děje na diagnostice.
Vyhodí ti to při chybě AP taky chybu brzd?

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator