Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Ztrata vykonu / C5 I 3.0 V6
Stirius
26.10.2013 12:21 - Re: Ztrata vykonu / C5 I 3.0 V6
99
Kopíruju z jiného tématu.

Olej v sání? Bílý kouř je voda, modrý kouř při vytočení je olej.

Pokud ti to prská do sání moc oleje, závadu bych viděla v odvětrávání ventildeklů (napravo z každého z vendildeklů jde hadice, spojuje se a jde zespodu k váze vzduchu).
Mezi těma hadicema je odlučovač oleje, to může být problém číslo 1.
Nebo ti podfoukávaj kroužky, je ten motor už trochu vydejchanej, a prostě to fičí do sání a odlučovač je ok, problém číslo 2.


A k tomu cukání a kopání? Částečně za to může i váha vzduchu (vyčistit, pokud bude vypadat jako olejnička), pokud je v čoudu a nedává údaje, jak má dávat, bude motor rozhoupanej jak bárka v bermůdským trojúhelníku,a le to je cítit hlavně na volnoběh, jak studený tak zahřátý, bude kolísat.

Ale protože na plyn ti to jede a na benzín ne, začala bych pátrat v benzínové soustavě. Třeba přidřený vstřik?

Diagnostika říká co? Nemᚠtam třeba nějaké chyby spalování, nebo chyby lambd? To podle mě nebude dělat AP, ta jen reaguje na hodnoty motoru, které se dostanou za kritické body.

Pokud bod 1, co s tím udělat? Ten odlučovač jsem viděl, jak jsem to měl otevřené a dle mě tam šlo oleje docela dost. Ve váze u klapky jsem měl prakticky malou kaluž olejovou. A ta tam zůstává asi pokaždé, jak dojedu.

Pokud bod 2, jde o ty kroužky nahoře, jak oddělám dekl a je tam to těsnění? Co jsem taky měnil? Co s tím?

Já si osobně myslím, že je to právě v té váze vzduchu. Počítám, že musí být vždycky trošku přiotevřená? Když jsem ji měl jak sračku, tak to jelo. A asi se zasírala tím olejem z bodu 1. Jakmile jsem to očistil u Jumepa, tak to jelo krásně čistě, ale jen chvíli. A pak naskakují ty chyby převodovky atd.

Což se mi pak stalo opět, po výměně těsnění, pěkně jsem váhu očistil, kaluž oleje utřel. Ale dlouho to asi nevydrželo.

Diag tehdy před půl rokem, ani později chyby neukazovala. Mám tam špatný kata, ale to neřeším. Lambdy by měly být ok. Respektive jak jsme to ještě testovali u Jumepa, tak jedna se na diag rozjela později, ale rozjela.

Vidím to na ten bod 1, možná 2. Můžeš prosím napsat přesněji, co s tím?

Btw. plyn mi najede později, až mám teplý motor, takže je možné, že plyn jede v pohodě, protože už je motor zahřátý a ty problémy nedělá, že...

Díky moc!

tak za prvný, už si fakt založ téma s názvem "vydejchaná V6 nejede". Sem to nepatří tak úplně, ju? Kluci se tu už kaboní

Odlučovač se dá jen koupit, já ho nikdy nerozebírala, nevím, co tam je za problém. Měl by tam asi být nějaký zpětný ventil, ten se někdy zasekne a pak to fičí do sání víc, než by mělo (ale to je praxe u jiných aut, já tohle ještě na žádné V6 nerozebírala).

Za druhý, myslím pístní kroužky, nevím, jaky jiný kroužky myslíš ty, jestli ty myslíš gufera ventilů, to by ti motor olej žral.

Furt si neřekl, kolik oleje ti mizí, to je docela důležitý info.

A za druhý, neřeš NÁSLEDKY, ale řeš PŘÍČINY! Když vidím, že je váha zasraná od oleje, tak jí jen nevyčistím, ale zapojím závity a řeším, proč se tomu tak stalo. Olej v sání prostě být nemá, tak se mají dostat pouze výpary z klikovky či ventildeklů kvůli zeleným kytkomrdům. Oleje by tam mělo jíd doopravdy minimálně.... já jsem včera ještě koukala na mojí olítanou V6 a já tam mam sice lehoučkej mastnej film, ale já to nikdy nečistila, ani sání, ani hadice, tak to tam už asi za těch 12 let se nastřádalo.
Zkus klapku znovu vyčistit odmašovačem, nech jí vyschnout a vyzkoušej to. Možná to ještě přežije a pak se vrhni na pátrání po oleji a založ si to další téma

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator