Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Bouchání na nerovnostech
tomikm
15.01.2013 21:40 - Re: Bouchání na nerovnostech
99
Mikra napsal(a):
K tomu připomenu jen jedno. Každý výrobce ložisek má několik sort stejnýho typu a rozměru ložiska. Vyrábí se to podobně jako procesory do PC. Prostě vyrobí, projde zkouškou a podle ní se zařadí do sorty a tím i cenový kategorie. V Technických tabulkách pro ložiska se dá dohledat označení, který pro jakou sortu jsou určený. Proto se může stát, že ty nejlepší kusy budou s cenou převyšovat třeba 1000,- Kč a ty nejhorší od stejnýho výrobce a stejných rozměrů budou klidně do 100,- Kč. A rozdíl v kvalitě je obrovský. Jedná se většinou o vůle, šišatost kuliček, hladkost kuliček a kroužků ...
Takže vezte, že SKF samo o sobě ještě neznamená, že máte to nejlepší.
Jo a mimochodem, prodejce většinou ani neví, jakou kvalitu prodává. Jedině specialista na ložiska ví co objednal a k čemu je to vhodný. Jaký zátěže, otáčky, životnost apod. to snese. Kdo někdy pracoval s ložiskama na přesných strojích, nebo vysokootáčkových namáhaných zařízeních, ten ví, jaký ceny se za kvalitní ložiska platí. Tady v ramenech nejde tolik o přesnost kvůli otáčkám, ale některý požadavky na kvalitu taky jsou. A pak hlavně těsnost uložení. Voda v tom dělá největší zlo.

19.2.2008 - tj.před pěti lety - jsem ložiska objednával ve výše uvedeném obchodě, gufera jsem zakoupil v Citroenu, protože je to atyp a nešly sehnat jinde, rozpěrnou trubku jsem nechal původní, byla dobrá a uložení dodnes (nějakých 70-80000km) funguje a netluče, tak jsem snad chytnul dobrý ložiska.... Pokud tehdy existovaly opravné sady jsem nevěděl, tak jsem to řešil takto.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator