Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Nestartuje / C5 II 1.6 Hdi
draceq
04.12.2012 14:02 - Re: Nestartuje / C5 II 1.6 Hdi
99
Přidám se taky s podobným problémem.

Jakmile přišly před třemi týdny nízké teploty, auto začalo studené občas startovat hůře než dříve - dvě třivteřiny na startér, než chytlo. No a taky začlo baštit o litr/100km víc. Oboje jsem přičítal jak zimním pneu, tak teplotě. V sobotu jsem ovšem nemohl ráno asi dvě minuty nahodit. Nakonec jsem nastartoval a start byl v klidu i následující ráno. Pro jistotu ale šlo v neděli večer do servisu, aby v pondělí ráno při studeném motoru zkusili, co jim poví diagnostika. Ta nepověděla nic - nebo spíš se podle mě nikdo po ničem nepídil, protože auto nastarovalo bez větších problémů i v pondělí. Nicméně, když už tam bylo, řekl jsem, a vymění žhaviče - staré tam byly bůh ví jak dlouho. Ovšem v ten moment začaly problémy.

Po výměně žhavičů s autem nastartovali, vyjeli z garáže a od té doby nejsou schopni jej nahodit. Tedy jsou, ale jen tak, že si pomocí svého balónku natlačí naftu (balónek co je v autě prý nepomáhá, je měkký (jakoby, zavzdušněný?? a ztvrdne až po tom, co natlačí naftu přes svůj, prý to mají kdesi rozdvojené). Palivový filtr vyměnili, průchodnost potrubí je v pořádku. Když ho pomocí těchhle kejklů nahodí, motor běží klidně i půl hodiny, i na vyšší otáčky. Ovšem když jej zhasnou, už ho znova nenastartují - dokud opět nenatlačí naftu svým balónkem. A tak pořád dokola.
Zavzdušněné to prý není, protože to nejde nastartovat i po tom, do jej vypnou po 10 minutách běhu.

Zatím mi je tohle líčeno jen po telefonu, takže taky hodně blbě odhaduju, co tomu vlastně je, odpoledne se na to jedu podívat, ale sonduju, na co je upozornit.

♦ Tvrzení, že je v háji vysokotlaké čerpadlo (1.6 HDI nemá podávací čerpadlo v nádrži), je podle mě blbost, to by jim motor chcípnul a nejel půl hodiny.
♦ Nafta prý nepadá, netěsnost neodhalili (čert jim ale věř, jak to prohlíželi)

Upozornil jsem je na to, a zkontrolují obě čidla tlaku (na railu i na čerpadle) a zjistí, jaké jim po nastartování vykazují hodnoty - tak uvidíme, co se dozvím, až to udělají.

Jakmile se na to podívám osobně, tak upřesním situaci, ale pokud i přes to někoho napadne, na co se zaměřit, budu rád.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator