Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Chiptuning
felix81
08.09.2012 19:33 - Re: Chiptuning
99
jogcar napsal(a):
Nechel sa vyjadrovat, no tiez pracujem v automotive, s autami a moto pracujemod detstva. Diskusia je jedna vec, ale (nechcem sa nikoho dotknut), aby nejaky jozko z hornej dolnej, rozsiroval bludy, bez poznania akejkolvek specifikacie, ktory mozno nevie vypocitat ani hriadel. Vsetko ide dopredu, vsetko je cim dalej lepsie, presnejsie, kvalitnejsie, lahsie a vyhovuje roznym potrebam a normam. To, ze jeto tak, o tom nemienim a nebudem diskutovat. Ja, moji kolegovia, moji znamy, aj z motorenwerku, vedia co robia a a tvoje argumenty a komentare su pre mna/nas urazkou. To, ze mas svoj nazor a tu ho verejne prezentujes mi nevadi, je to tvoj nazor, no musis akceptovat aj nazory inych, a ratat s tym, ze nemusis mat uplnu pravu, ze to vidisinak a ze niekohho tym mozes urazit..


Budem pouze diskutovat a nadávky si necháme na sraz.
Jogcare mᚠpravdu i nemᚠpravdu. Nejmenuju se jožko a z horní dolní nejsem. Ale to je vedlejší. To že doba jde dopředu o tom žádná, díly jsou přesnější, lehčí a vyhovují nějakým normám, to třeba jo. Proč se třeba nevyrábí napínací kladky z poctivé nelámavé oceli ale z křehkého plastu. Viz moje Xmo. dopínací kladku řemenu pohonu mám z plastu a už se mi kus uštípl. Kdyby byla ze železa tak se to nestane?? A mám tam toho víc co musím měnit aby mě to nikde nenechalo.
Proč VW aut 2.0TDi těch nejnovějších najednou odcházejí turba a lítají rozvody? Protože hřídel pohánějcí olejové čerpadlo je poddimenzovaná a vymačká se aa pak samozřejmě motor nemaže tak jak má. U rozvodů géblsácký inžinýři vymysleli na napínací kladce slabší jistící šroub s jemným závitem. To absolutně nechápu kterého idiota napadlo dát do hliníku jemný závit.
To je jen špička ledovce. Proč dnešní vozy mají strašně malý olejový filtr, proč se nepoužívají ty klasické šroubovací velké filtry. atd atd atd

Taková malá story:
Mám kamaráda který si před třemi lety koupil značně ojetý Peugeot 309 s 1.9D 47 kw 350 000k (a to bůh ví jestli). majitelé Bxa ten motor velmi dobře znají.
Ten můj kamarád po koupi pouze udělal výměnu rozvodů, olejů a filtrů. Dneska na něm má 530 000km a pouze do něj leje naftu a když se pán uráčí, tak vymění olej. To jelito ani rozvody nevyměnilo po 80 000km. Celkový výdaj za tři roky provozu pouze na údržbě činí 12 000kč. A to ještě držkuje že je to moc.
Tak kdepak udělali inženýři chybu, že tenhle starej pekáč se vesele skoro bez výdajů pohybuje na našich silnicích??????
Majitel nového křápu nebo 3 roky starého těch 12 000kč nechá v servisu rok co rok né-li půlrok. Není v tomhle systému něco špatně že si starej pekáč takhle vytře prdel s novotou??????


Vrátím se k objemu: mě nevadí litrové motůrky v autech, ale musí to bejt v autech kde to má smysl. V pravých lehkých autech to absolutně sedí. Ale je zvěrstvo narvat 1.6Hdi šicí stroj (majitelé prominou) do obrovské C5tky. To auto má skoro dvě tuny a ten motor se setsakra zapotí. To platí i jiných automobilek. Proč v CXe, XMu nešly objemy pod dva litry a ty motory fungují dodnes? Proč člověk vidí často v bazaru C5 1.6 hdi s uhnaným motorem???

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator