Tak a je to....toto je pre mna primarny dovod preco to nejde: Sku....ny hlinik. Vobec som si to neuvedomil, ze je to hlinikove. Predpokladam, ze ta srouba co drzi dosky je zelezna a galvanicky clanok to zozral. Citroen sa tu prejavil ako keby toto bolo prve ich auto. Ten francuzsky pako si musel dat na obed poriadne vela ziab ze ho napadlo tam prdnut hlinikovy brzdic a vsetko okolo zelezne...ach jaj....Takze aby som si pripravil 9tis. CZK na brzdice, kotuce a dosky...
Dakujem vam pani za reakcie...
I němci dokáou do alu těhlice nahnat ocelovej roub a pak dát na výměnu ramene normu dvě a půl hoďky i s geometrii a straně se diví,e to děláme celej den... Jó,sůl je potvora. Ale jak psal jruze,na XM jsem s tím nikdy problém neměl. To je asi pokrokem ve vývoji materiálů