Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Sportovní vzduchový filtr
Jeffrey
27.10.2011 07:58 - Re: Sportovní vzduchový filtr
99
1) Já osobně jsem u sportovního filtru nikdy neměl "čistou" stranu zahnojenou, kdežto u papíráku se časem nečistota ukázala i na výstupu, což je normální po určité době. Samozřejmě je tu určitý rozdíl mezi benzínem a naftou

Tedy: Sportovní filtr má větší průchodnost, mikročástečky nachytá silikonový olej a pokud se o filtr staráš, vydrží hodně dlouho. Ostatně, zkuste si projet prstem výstupní stranu papíráku po 20ti tisících a čistý nebude. A souhlasím s názorem, že pokud má váha odejít, tak se prostě odporoučí a hotovo a to s jakýmkoli filtrem.

2) Pokud někomu přece jen odešla váha kvůli sportovnímu filtru, viděl bych to spíše na potrhané textilii vlivem špatné údržby filtru, kdy váhu bombardovaly nečistoty tak dlouho, až se odporoučela. Na vyšší proudění bych to netipoval, to by fakt struna musela být hóóódně načlá.

3) Důležitá věc je také vhodné umístění sportovního filtru (v případě použití typu bez airboxu).

4) Jak se psalo o tom syčení udýchané Felicie - ono to není jen o zvuku, ale také o výkonu, spotřebě a úspoře. A konkrétně na té Felicii to byl znatelný rozdíl.

5) Kdo nemá se sportovním filtrem osobní zkušenosti, ten bude samozřejmě vždy proti a podávat info o tom, jak se co komu stalo, většinou z druhé ruky. Kdo s takovým filtrem jezdil a staral se o něj, nemyslím si, že by si na něj stěžoval.

To můj názor a zkušenost 8let s K&N.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator