Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Výměna kulového čepu
Mikra
04.01.2011 22:27 - Re: Výměna kulového čepu
99
jruze napsal(a):
No v prvé řadě je zajištěný-takže napřed než do něj chceš tlouct nebo povolovat tak odjistit.Je stejný už od CX a povolit ho je opravdu někdy problém i ve svěráku-klíč jsem si udělal sám a na svím autě jsem ho roztrhl přes metrovou páku.Takže do svěráku pořádně obouchat a mněl jsem problém i ve svěráku - takoví na autě ani náhodou.(kolik jsem jich vymněnil?nepočítal jsem to,ale určitě desítky)Mluvím o povolení ze závitu-z kolnusu je to sranda.

Tak to se omlouvám za moje nepochopení, netušil jsem, že je problém s maticí. Ani si ho jako problém nedovedu představit. Můj postup je takový: závlačku neřeším, ta se ustřihne sama, pojistnou podložku dokáže odjistit i můj pes. Pokud nejde matice povolit, tak mám autogen. Nahřeju do červena a povolím. Samozřejmě šestihranným oříškem. Když není autogen, tak je flexa. Má ji skoro každý, kdo má ruce k práci. Tou můžu matici odříznout z boku a potom majzlíkem otevřu a srazím k zemi, nebo rovnou uříznu celý čep i s maticí - teda u kuláku na spojovačce, tam je přístup dobrý. A třetí možnost, nejpracnější, je majzlík a matici rozseknout. To vše za předpokladu, že hodlám čep vyhodit a dát nový i s maticí. Kupovat kvůli tomu klíč, třeba za dvacku je dle mého názoru nesmysl, protože když matice nejde za studena golou, tak nepůjde ani klíčem super-ultra-mega-speciálním.
Nechci machrovat, práci se raději vyhýbám, ale tady opravdu nevidím problém. Ale je fakt, že na C5 jsem to nikdy nedělal a tak nevím, jaké záludnosti se v tom můžou skrývat.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator