Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: 2,2 HDI, automat a jeden nestastny majitel
masinka
20.05.2010 22:10 - 2,2 HDI, automat a jeden nestastny majitel
99
Ahoj vsichni, musim se tu malinko vypovidat a doufam ze najdu nekoho, kdo mi alespon malinko pomuze. To ze jsem blbec, kterej slapl do hovna a ted se v nem rochni jsem uz zjistil . Driv se mi koupe ojetych aut darila, mel jsem 405 Mi16 a 406 V6 combi, obe byla skvela auta a koncern PSA a Peugeot zejmena me ucaroval tak, ze jsem zalozil www.peugeot-club.cz a byl nekolik let v jeho cele. Vloni jsem si koupil 1007, ktera, ackoliv to bylo skoro nove auto, se proste sere tak, jak jsem to u predeslych o mnoho let starsich a ojetych aut nepoznal, nicmene jsem se nepoucil a vynikajici 406 jsem vymenil za jednu nadhernou C5 II 2,2 HDI s automatem a tim se mi splnily vsechny me nocni mury .
Vsechno zacalo uz cestou z bazaru, kde jsem si auto koupil. V polovine cesty se pri razeni ozvala strasliva rana z prevodovky a auto prestalo jet na D, R a ani na sekvenci nereagovalo, jedina moznost, jak se s nim dalo popojet bylo kupodivu na neutral, diky tomu jsem nezustal stat na najezdu na dalnici ale mohl hned sjet na benzinku, ktera byla nastesti hned za najezdem. V bazaru se zachovali nanejvys solidne, prijeli pro me odtahovou sluzbou a vratili mi vsechny penize s tim, ze az to opravi, tak se mi ozvou, jestli o nej budu mit jeste zajem nebo ne. Jeste musim dodat, ze ten den, byly krute mrazy a teplota nevylezla nad -20°C, jestli to melo vliv nebo ne, to nevim. Nicmene po dvou tydnech se mi ozvali, ze je auto opravene, jestli o nej mam stale zajem, a protoze jsem byl az po usi zamilovan, tak jsem kyvl, ze ano. Auto bylo opravene a fungovalo relativne spravne, museli vymenit spalene lamely v prevodovce a prevodovy olej. Pak uz jsem domu dojel bez problemu, auto pak dostalo bezny servis, jako je olej, brzdy, rozvody, filtry atd. Az dosud to vypada na Happy End, ale to co nasledovalo stalo za to.
Auto proste kopalo pri razeni z jednicky na dvojku a to docela dost, zalezi jestli je motor v zaberu nebo ne, nejhorsi jsou rozjezdy, kdy je motor v zaberu okolo 2000 ot. Tak jsem se rozhodl ze si najdu nejaky servis na automaticke prevodovky v Praze a okoli a necham tuto zavadu odstranit, podle telefonatu jsem si vybral jeden z nich, radsi ho tady zatim nebudu jmenovat a auto jsem tam odvezl. Bylo mi receno, ze je to naprosto bezna zavada ze se musi vymenit, tzv. "mozek" tzn dil, ve kterem jsou vsechny ovladaci ventily a hydromenic. Tak jsme se na tom domluvili sepsali jsme smlouvu (smlouva sama je na samostatnoui kapitolu), kde byl odhad ceny na 50000 Kc a prace mela byt hotova shruba do tydne, jde v podstate jenom o to vymenit dve soucastky. Po tydnu mi zavolali, ze by potrebovali zaplatit zalohu 35000 Kc, ja blahove uposlechl a zaplatil, dalsi tri tydny se nic nedelo a do telefonu uz zacinali byt dost neprijemni. Po mesici mi zavolali, ze dily jsou vymeneny, ale sviti diagnostika (znama hlaska Antipollution fault) a ze nemuzou prevodovku naprogramovat a ze to je fap filtr, ze to meli na diagnostice a ze to hlasi ze se musi vymenit a ze kdyz tu hlasku smazou, tak se po nastartovani hned objevi, ze se tam leje mocovina a ze mi sezenou novej za 30000 Kc , coz jsem odmitl s tim, ze to si vyresim ve svem servisu. Tak jsem si pro auto jel. Dalsi sok me cekal hned pri placeni. Z dohodnute sumy 50000 Kc se vyklubalo 70000 Kc a aby toho nebylo malo, tak na tachometru bylo o 2000 km vic nez kdyz jsem ho tam daval a prazdna nadrz, vzhledem k tomu jake zakony tady mame a jakou smlouvu jsem podepsal mi nezbylo nic jineho nez zatnout zuby a zaplatit .
Auto jsem dovezl do servisu, kam normalne jezdim a nechal ho napichnout na diagnostiku, zjistili chybu, byla to nejaka prechodna hlaska od ESP (shodou okolnosti jsem mel tu samou zavadu s 1007), chybu vymazali a od te doby se jiz neobjevila. Prevodovka se od te vymeny chova malinko lepe, ale stejne skube, coz je pry spusobene tim, ze ridici jednotka prevodovky neni naprogramovana. Ubehl asi mesic a ja najel cca 1000 km. Pro jistotu jsem dal auto jeste jednou na diagnostiku, jestli se nekde nejaka chyba zase neobjevila a vsechno bylo v poradku.
Ze servisu, kde mi opravovali prevodku mi volali, ze jestli je vsechno v poradku, tak by mi provedli to naprogramovani prevodovky a melo by to jiz vsechno fungovat. Tento tyden mi to vyslo, abych tam auto dal, tak jsem ho tam odvezl. Nechal jsem si napsat potvrzeni (snad jsem se jiz dostatecne poucil), ze uz nebudu nic platit. Slibili mi, ze to jeste ten den bude hotove. Asi uhodnete, ze nebylo a ni se neozvali. Tak jsem jim volal, kde je problem, na coz mi rekli, ze prevodovku naprogramovali, ale ze mam rozbitej motor . Auto pry dal skube a muze za to motor. Abych byl uprimny, tak auto se pri rozjezdech chova tak jako kolegovi v tomto prispevku .link. ale to jsem povazoval za vlastnost.
Tak ted nevim co s tim, rozhodne vim, ze zitra si auto ze servisu vyzvednu at se deje co se deje, moje duvera v nej je rovna 0. Nicmene to budu muset stejne nejak vyresit. Obavam se toho, ze kdyz to dam do jineho servisu, tak se dozvim, ze zadny "mozek" nebo menic nikdo nemenil, me trefi slak a dalsich prebytecnych 70000 na opravu uz nemam a o ceskem soudnictvi si doopravdy nedelam iluze, uz jsem se jednou soudil, sice uspesne, ale 12 let!!! Nebo se s mirim s tim, ze to proste skube a ze me oskubali .
Jestli mate pro me pochopeni nebo dokonce nejakou radu, budu za ni velmi rad.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator