Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Mám svého prvního Citroëna!!!
erste
27.09.2009 19:56 - Re: Mám svého prvního Citroëna!!!
U??vate?
Darja napsal(a):
Ahoj, tak nejdřív tě tu vítám Co se FAPu týká, diskuzí je tu doopravdy hodně Důležité je pochopit, jak FAP funguje (což v servisech nevědí, pro ně je to díl, co se za 17.000Kč mění). Pevné částečky mají velikost okolo 0,09 mikronů a obsahují uhlík a uhlovodíky. Filtr pevných částic tyto částečky zachytí a vypálí je, částečky hoří při cca 550°C, ale normální teplota výfukových plynů je pouze okolo 150°C. Během expanzní fáze ve spalovací komoře je vstříknuto palivo, které během hoření dokáže zvýšit teplotu výfukových plynů na 350°C až 400°C. Katalyzátor pracuje s nespálenými uhlovodíky, které vznikly po dodatečném vstříknutí paliva a tak zvyšuje teplotu o dalších 100°C. Díky použítí Eolys aditiv se podaří pevné částečky spálit již při 450°C. Eloys se doporučuje doplnit každých 80 000km, auto si o něj umí kňournout samo. Rozvody mᚠnapsané v servisce, nevím přesně, ale asi 120tis? Kluci s Hdičkama ti to upřesní. Pokud mᚠauto chvilku, tak určitě si zajeď k někomu šikovnému na diagnostiku. Nevědomost je možná sladká, ale v případě auta se někdy prodraží a je lepší vědět, jestli není problém Přeji hodně sastných km
len doplnim, ze v pripade ak zacina proces spalovania - prirodzena regeneracia, pocitac si vyberie pre ekonomicku usporu paliva i aditiva "EOLYS" taky cas, kedy auto ide dlhsie plynule mimo mesta (cca 10-15min). Ak nahodou tento proces spalovania vodic prerusi a odstavi auto, zopakuje sa regeneracia pri dalsej jazde a znova zohriati sa a aby sa co najrychlejsie dosiahla spominana teplota pre spalovanie castic vo filtri, spusti sa ohrievac zadneho okna, ventilator chladica a zeraviace sviecky, proste spotrebice ktore maju velky odber, aby bol motor viac zatazeny. Az ked viac krat nepride k regeneracii zacne svietit kontrolka so symbolom "FAP zaneseny". Ak riadne prebehne regeneracia pocitac vynuluje pocitadlo pre tento proces a dalsiu regeneraciu spusti po 350-800 km, zalezi podla druhu jazdy (mesto, medzi obcami, dialnica) a sposobu jazdy (riadne preradovanie, alebo udusanie motora podradovanim apod.) Pri riadnych, plynulejsie dlhsich jazdach bude potrebne doplnit primes EOLYS asi po 80-100 tis.km a vymenit filter asi pri 160-200 tis.km. Zlym preradovanim rychlosti, castou jazdou len po meste je doplnanie EOLYS-u i vymeny filtra FAP potrebne urobit po menej ubehnutych km. Pocitacovy system na to samozrejme upozorni, to len aby niektori vedeli preco niektorym skor a inym neskor.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator