Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: katalyzátor
autodiag
17.08.2009 21:27 - Re: katalyzátor
U??vate?
tak se dohodnete ja reagoval na to co napsala Darja a to je naprosta pi**vina


Darja napsal(a):
Plyn má svojí vlastní řídící jednotku, nic z auta nepotřebuje. Sice nefunguje měření spotřeby, ale podle počítání je cca o 1l větší než na benzín, takže když mi auto ukazuje 12 litrů na plyn je to okolo 13ti.


jinak casovani motoru ti asi moc nerika kdyz chces brat casovani ze vstrikovace vid
ECU pro LPG sice krivku obsahuje,a ne jednu ale minimalne 4 zavysle na teplote a provozu motoru ale vsechny jsou ZAVYSLE NA LAMBDA SONDE
moc o tom nevite ani jeden ,sorry

zazracny plyn urcite nemas ale mas ho zapojenej presne jak jsem psal tj cidla/akcni cleny nezbytna ,trocha citace i instalacniho manualu,
vsimni si prosim zejmena vodice hnede,fialove,sede,zelene barvy..u lambdy je sice uvedeno pouzijte dle potreby ale neznam zadneho plynare ktery by nezapojoval duvody jsou myslim jasne:

MAGIC 3
Schéma zapojení pro 3-4 válce
ZAPOJENÍ VODIČŮ ČERNÉHO KONEKTORU
1) HNĚDÝ vodič (opatřený krátkou černou bužírkou) – Slouží k načítání otáček
motoru. Lze jej připojit k vodiči RPM nebo přímo k záporné straně indukční cívky.
Bude nezbytné nastavit software centrální jednotky dle způsobu tohoto připojení.
2) BÍLÝ a ZELENÝ vodič – slouží k načítání množství paliva (LPG nebo CNG)
obsaženého v nádrži. Způsob zapojení tohoto vodiče (viz schéma) jakož i
naprogramování centrální jednotky se může být pokaždé jiný, záleží na typu použitého
čidla.
3) MODRÝ a ČERNÝ vodič – slouží k ovládání elektromagnetického plynového
ventilu (LPG ventilu)
4) ORANŽOVÝ a ČERNÝ vodič – slouží k načítání teploty reduktoru. Připojte jej
k teplotnímu čidlu NTC, které se nalézá na reduktoru.
5) FIALOVÝ a ŠEDÝ vodič – vodiče pro připojení k lambda sondě. Připojte, je-li to
nutné.
6) Zapojení oranžovočerného a černého vodiče – slouží k odečítání teploty plynu.
Připojte k čidlu teploty plynu, (umístěného na liště vstřikovače plynu nebo filtru).
7) ČERVENOČERNÝ a ČERNÝ vodič – zajišují napájení a kostru centrální jednotky.
Připojte je přímo k baterii. Do obvodu ČERVENOČERNÉHO vodiče zařaďte
přiloženou pojistku.
ZAPOJENÍ VODIČŮ ŠEDÉHO KONEKTORU
8) MODRÝ a ČERNÝ vodič – slouží k ovládání multiventilu (v případě LPG systému)
a různých jiných plynových jednotek (např. procesoru časování předstihu apod.)
MODRÝ vodič napájení ČERNÝ kostra kabeláže.
VAROVÁNÍ: Dejte pozor na zachování polarity!
9) Plochý konektor se čtyřmi vývody – připojte jej k Tlakovému / kalibračnímu čidlu
dodanému v rámci soupravy.
10) Zapojení vodičů označených délkou (4 různé délky) – Jedná se o vodiče pro
ovládání vstřikovačů PLYNU. Z hlediska správné funkce systému je důležité, aby
vodič konkrétní dané délky pro LPG byl připojen k válci odpovídajícímu vstřikovači
BENZINU, na nějž je napojen konektor emulátoru vstřikovačů odpovídající schodné
délce (jako LPG).
11)Kabelហemulátoru (konektor s 10 vývody )– připojte jednotlivé benzínové
vstřikovače na odpovídající konektory (pozor na zachování pořadí dle délky – viz bod
10). (je možné dodávat s BOSCH nebo JAPAN konektory a s levou či pravou
polaritou)

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator