Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Řídící ventil seřízení vačkového hřídele / C5 II 2.0i 16v
|< < 1 2 3 > >|
29.01.2022 18:32 - Re: Řídící ventil seřízení vačkového hřídele / C5 II 2.0i 16v 3332904
bedab
Město: Dubí, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX BreakPočet příspěvků: 16
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ahoj. Náhodou jsem zjistil že po nastartování motor vydává přerušovaný vrzavý zvuk, jako když vrže kladka. Problém je že nevím jak dlouho to dělá protože jak jsem zjistil začne se to ozývat až po první přidání plynu a dělá to cca 10min než se motor ohřeje, pak to není slyšet. V autě to slyšet není. Když jsem to kontroloval s mechanikem, tak mi bylo řečen že podle odposlouchání to dělá rozvodové kolo sacích ventilů. Mělo by tam být kolo s proměnným časováním ventilů. Chci se zeptat jestli to muže to kolo dělat, nebo jestli je to ventilem seřízení vačkového hřídele.

Jelikož z autem musím jezdit, chci se zeptat jestli se to může nějak seknou nebo ne.

Moc dík za radu

31.01.2022 06:26 - Re: Řídící ventil seřízení vačkového hřídele / C5 II 2.0i 16v 3333073
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2406

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Vyprdněte se s mechanikem na poslouchání, zkuste sundat řemen z alternátoru a zkuste to nastartovat. Na 2,0i dost často vrže napínací kladka, resp. se lehce vyosí napínák.
Proměnné časování spíš chrastí, hlavně po studeném startu.
Samozřejmě, zvuk jsem neslyšel, tak je to jen odhad...

04.02.2022 06:07 - Re: Řídící ventil seřízení vačkového hřídele / C5 II 2.0i 16v 3333431
bedab
Město: Dubí, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX BreakPočet příspěvků: 16
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ahoj.
Dík za radu. Určitě to uděláme ještě jednou.