Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Hydraulika, řízení, brzdy / Jak funguje hydractive 3 / 3+
|< < 1 ... 7 8 9 10
04.06.2018 00:36 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+ 3161324
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
HELLMUT napsal(a):
Jako člověk který tomu tematu vůbec nerozumí - takže asi neobjektivní musím napsat že už je nejvyšší čas to ukončit.
Je to stejné jak sledovat politiky v nedělní debatě , taky nikdy neuznají že se mýlí... Je to stejné jako pan Růžyčka.
A vzhledem k tomu jakou mám s tebou Jardo zkušenost ,tak se rozhodně přidávám na stranu čtyřicetdvojky.
Mě si také vykládal že mám debilně přidělaný kryt motoru a já ti odpověděl že to auto jezdí jen k tobě takže jsi to musel být ty...
Ale né, tvrdošíjně si tvrdil že takhle by jsi to v životě nepřidělal.
Aféra FAP mi taky na věky zůstane v hlavě . ( Jeden den se zdál moc průchozí nejspíš jen proražený a druhý den mi ukazuješ jak byl totálně ucpaný)

Možná by jsi se měl víc soustředit na práci v dílně místo psaní nesmyslů na netu.
Myslím že nejsi úplně marný mechanik , že dokážeš auto opravit , vyřešit spoustu problémů a i lidem někdy ušetřit peníze.
Ale to co jsi zde na 4 stranách diskuse vypotil , tomu asi rozumíš jen ty...
Zkus si to projít znovu celé od začátku. Kličkuješ jak zajíc, teorie střídá teorii a nikdy neuznᚠchybu. Když něco napíše Pat Mat tak zase uhneš na jinou stranu a příběh jede dál ve stejném duchu.
Však to Pat Mat tím nekonečným příběhem pěkně okomentoval...
Vykašli se na psaní ,to evidentně není tvoje parketa. Makej na autech a ve zbylém čase se věnuj manželce a rybám.
Bude to pro všechny lepší...


Hmmm no já to chci ukončit už dost dlouho- marně . Já nekličkuji, možná se snažím uvádět příklady které ti připadají špatné alle mne jiné nenapadli - přišli mi jako přibližující skutečnosti, nic nepřevracuji - to že tam píše hovadiny to ví myslím každý kdo tomu rozumí aspoň trochu a chápe zakony setrvačnosti a hydrauliky spojených nádob z páté třídy a většina lidí chápe že ventyly jsou v BHI a ovládájí je korektory atd...
No trvalo to než jsi se přidal čekal jsem že se najdou další a ve větším počtu - zřejmě né protože pochopili co jsem se snažil vysvětlit a co za pí..ny napsal (uznávám že příklady byly z mé strany asi k nepochopení a nebo nepřesné ale snažil jsem se vysvětlit zjednodušeně princip) = že převedli mechaniku do elektroniky a funguje to stejně + další přidané funkce a snímání v inpuzech- krocích (ale tím jsem nechtěl unavovat) - ten kdo umí číst a alespoň trošku umí s diagnostikou v ní vidí spoustu informací o kterých jsem se snažil psát (ztvrozání podvozku,snímání informací , regulace vejšky atd..) - ty by jsi rád aby tu někdo popisoval inpulzy( že pracuje v ,,krocích"- né že chodí proboha - to zas bude námět ...) a to že snímá elektronika kmity a podle nich třeba upravuje mapy v elektronice BHI (při velkém počtu přizvedne podvozek,při změně vejšky připumpuje-upustí kapalinu do pístnic , že se auto houpe průhybem membrán v koulích a že při dolehčení nápravy se ta část karoserie zvedá a jediná cesta jak jí dostat zpět je upustit kapalinu a né zavřít ventil ,,natvrdo" (což se vlastně neděje)= já uvedl blbej příklad- PAT opravil vlastně oba = mne ,,tlačítko sport" - jeho že se ,,nezavře natvrdo" - ale koukám že pár lidí si z toho a jiného vzali jen co se jim hodilo.

Já vím jak to funguje a mᚠpravdu - jestli to vědí ostatní a věří komukoli mi může být u P..... A ohledně mé dílny ? myslím že nemusíš mít starost - té se i přesto věnuji dostatečně a pokud někomu vadí mé rady - stačí říct nemusím radit = už dost lidí (z oboru , mechaniků atd..) mi říkalí říkají proč radíš ? = okrádᚠse o práci (a spousta rad je takovích ke kterým se dostaneš jen praxí,zkušenostma,nebo informacích ke kterým se málokdo dostane) - dík za radu a upozornění. Asi by bylo vhodné na tvé doporučení se spojit s několika mechanikama zde na foru a domluvit se že bude vhodnější nechat rady na teoreticích a pokud bude někdo potřebovat ? tak ano ,,přivez - opravíme " - jak se říká ,,pro dobrotu na žebrotu" - proč znás taháte rozumy a ještě jste kyselí když vám řekneme že to vždy nejde ? nebo plácáte nesmysli a ještě pomlouváte fakt už nevím - jěště chviku a začnu radit nesmysly také a to bude potom legrace.

Toto je můj poslední přízpěvek k dané věci a hudně si rozmyslím komu kdy poradím a koho nechám žít v bludech - jenže ono to někdy nám co to dáváme potom dohromady dost koplikuje opravy.

05.02.2020 19:38 - Hydractive III+ 3257632
zatmich
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 150k (110kW) TourerPočet příspěvků: 13
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Prosím dokázal by mi někdo vysvětlit jak funguje tento systém? Na mém autě je u levého a pravého zadního kola snímač výšky povozku a na zadní nápravě jsou 4 koule. U předchozí C5 byly koule 3 a snímač jen jeden uprostřed. Označení hydractive III+ bylo i u tohoto vozu z roku výroby 2013 byl to ale sedan. Současná C5 je kombík - tourer a je z roku 2017. Opravdu jsem se hodně snažil někde něco zjistit, ale AMVAR tam není ten je jen u C6.
Zajímalo by mě, jestli tento systém neumí eliminovat náklon auta v zatáčkách. Zkrátka nechápu funkci dvou snímačů na zadní nápravě.
Děkuji.

05.02.2020 21:47 - Re: Hydractive III+ 3257640
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1294

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Dva snímače na zadní nápravě u kol jsou přesnější než jeden na torzce ..... ( uložené v gumě ... naprostá šílenost u X7 ..) Je to řízeno přesněji, reaguje to přesněji na požadavky seřízení výšky a tuhosti. Šestiválce mají 4 snímače na každém kole jeden.

06.02.2020 15:05 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+ 3257748
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
PATaMAT napsal(a):
Dva snímače na zadní nápravě u kol jsou přesnější než jeden na torzce ..... ( uložené v gumě ... naprostá šílenost u X7 ..) Je to řízeno přesněji, reaguje to přesněji na požadavky seřízení výšky a tuhosti. Šestiválce mají 4 snímače na každém kole jeden.


A svůj počítač

|< < 1 ... 7 8 9 10


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator