Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / Použití polohy neutrálu u automatické převodovky
07.01.2012 11:11 - Použití polohy neutrálu u automatické převodovky 2437492
abbey
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive BreakPočet příspěvků: 2
99 Poslat soukromou zprávu
U předcházejících vozů s manuálem pro šetření benzínu jsem při dojíždění a jízdu z kopce řadil neutrál .Mohu tento systém používat u automatické převodovky? Někdo tvrdí,že můžu jiní opak.
Prý dokonce nemůžu být na neutrál tažen na laně.Mám motor 2,0 HDi a průměrnou spotřebu 9,7 je to u automatu normální? Zdá se mi to moc.Děkuji za vyjádření Vašich rad.Jsem nováček C5 vlastním měsíc tak se mi prosím nesmějte děkuji.

07.01.2012 11:18 - Re: Použití polohy neutrálu u automatické převodovky 2437495
Maxifik
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8Počet příspěvků: 746

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
O AT nevím, ale při jízdě na neutrál jde do motoru minimum paliva tak,aby se udržel v chodu. Při brždění motorem tam nejde nic. Při cestě z kopce nevyřazovat už i z bezpěčnostních důvodů.

07.01.2012 12:22 - Re: Použití polohy neutrálu u automatické převodovky 2437502
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
AP při tažení na laně nemaže hrozí poškození - takže netahat jen pokud je to nutné a na krátkou vzdálenost.Ohledně vyřazování zase dochází k nedostatečnému mazání a taktéž ne - AP si stejně přeřadí a otáčky motoru jsou minimální.Se spotřebou je to podle stilu jízdy - dá se s ním jet venek kolem 7L a město kolem 8L , ale také o 2L víc. Uváděná spotřeba je u 2,2 HDI u 2L by měla být nižší.

07.01.2012 12:23 - Re: Použití polohy neutrálu u automatické převodovky 2437503
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu