Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|< < 1 2 3 4 5 6 ... 14 > >|
20.11.2012 17:12 - Re: FAP OFF 2523786
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Naprosto súhlasím s Rooozenom. Ja tiež môžem napísa, že autá s FAP off, ktoré poznám osobne sú zatial po xy km a xy rokoch bez závad a konečne fungujú k spokojnosti majiteža. A prial by som Vám počúva tých známych na adresu vývojárov v automobilkách, ktorí sú podža Vás tu, len tí jediní a správni, čo všetko vedia najlepšie....

20.11.2012 18:20 - Re: FAP OFF 2523803
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
Ok, od dnes kazde auto co kvoli fap kurvitku je nediagnostikovatelne a nedefinovatelnom stave rozkladu poslem za Roozenom a zhradom at opravuju ..

Viac naozaj niet co dodat

20.11.2012 21:01 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2523837
najk
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1537

99 Poslat soukromou zprávu
vzhledem k vývoji tohoto vlákna jsem byl místo mazání nucen jej přejmenovat, děkuji za pochopení

21.11.2012 10:50 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2523931
felix81
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kwPočet příspěvků: 292

99 Poslat soukromou zprávu
Že vás to furt baví ten FAP řešit. Kdo ho tam má, tak a se o něj sakra stará a užije si ho. Kdo ho nemá, je šastný člověk. Jako třeba já.

21.11.2012 13:24 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2523957
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
felix81 napsal(a):
Že vás to furt baví ten FAP řešit. Kdo ho tam má, tak a se o něj sakra stará a užije si ho. Kdo ho nemá, je šastný člověk. Jako třeba já.

A můžu se o něj nestarat a být šastný i když ho mám? A užívat si s něčím jiným než s FAPem?

21.11.2012 13:55 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2523959
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Mám tady trochu vysvětlení, třeba pro Roozenu, proč se místní odborníci brání FAP OFF. Čtěte pro pobavení, i když je to spíš k pláči. Je to o tom, jak neznalí přistupujou k FAP, jak umí bastlit, jak si fandí a jak nevědí nic. Těch co to berou odborně je minimum, ale těch, kteří si to sprasí a ještě se chlubí a chválí, těch je naprostá a drtivá většina. Jsou to příspěvky ze sousedního fóra.

.link.
.link.

21.11.2012 16:32 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2523977
DaveLbc
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SXPočet příspěvků: 421

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Jak tady zaznělo ,štastný ten kdo ho má a funguje a ten kdo ho nemá a nefunguje lituji. Ale rozhodnutí je na každém
Já FAP mám a zatím bez problémů. Až problém nastane tak ho nechám vyčistit a doplnit. Budu jezdit dál s eko pocitem uspokojení

21.11.2012 18:07 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2523986
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Mikra, neviem či si sa s tým odkazom nepomýlil lebo tam píšu, že mali problém a riešili ho odstránením a sú SPOKOJNÍ.. Menej žere, lepšie ide...

21.11.2012 18:53 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2523991
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Přečti si obě vlákna celá. Z těch názorů se mi dělá špatně. Nechce se mi to rozpitvávat a vytrhávat z kontextu. Každej si může udělat svůj obrázek.

21.11.2012 21:41 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2524069
felix81
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kwPočet příspěvků: 292

99 Poslat soukromou zprávu
Mikro kliiiiid. Kdo chce, a si ho kuchne a FAP OFFuje. Kdo nechce a jezdí s FAPem. Já osobně ho v lásce nemám, a není to kvůli tomu, že mi zvyšuje spotřebu a hrozí časem totální kaput a následné investice. Ale kvůli tomu že samotná výroba toho filtru se moc nekamarádí s přesvědčením ekobohyně Gáji. Kdybych ho v autě měl a fungoval. Dobrá není co řešit, ale až by po mě časem chtěl nejlépe nový filtr, tak s láskou bych původní kopl do Vltavy a provedl FAP OFF.

21.11.2012 22:00 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2524086
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
Na mě ty odkazy působí spíš pozitivně, ale to je to prvotní nadšení, s tím jsem do toho šel taky. Jde o to, jestli jde FAP odstranit pořádně - a tím nemyslím oblbnutí dif.snímače nebo zakázání chybových hlášek.

Já jsem taky myslel, že je všechno ok, diagnostika funguje... dokud jsem neodpojil všechny konektory na motoru a motor běžel vesele dál, bez chyby. Což je docela zásadní problém, když si vezmete, že vám odejde třeba klapka v sání, motor jde do nouzáku, ale nikde o tom ani zmínka.

Schválně, kdo máte fap-off, zkuste odpojit třeba váhu vzduchu, jestli vyběhne antipollution.

21.11.2012 22:48 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2524136
troll
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 269
99 Poslat soukromou zprávu
vždy je třeba si uvědomit že žijeme v tržním kapitalismu = komu se to nelíbí a si trhne... kuchejte, offujte a vůbec se v tom hrabte jak chcete, ovšem počítejte s důsledky. Věřím že s příslušnými znalostmi hodnot, modelů, studií, statistik a výpočtů které v citroenu uplatnili při vymýšlení FAP to vypnout půjde dokonale. jenže kdo je má? A až vás v Německu nebo jnde po cestě na dovolenou zastaví a změří vám emise v mobilní STK, tak co? p.s. už i naše policie pokukuje po obdobě pojízdné STK jako mají němečtí policisté.... já mít fap, vypláchnu ho wapkou, doleju eloys a neřešim jak ochcat za 10 minut něco co se vyvýjelo přes 10 let.

21.11.2012 23:24 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2524150
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11788

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Já ale v podstatě nejsem proti vypnout zapnout(mám tři auta s FAP a jedno auto origo bez FAP) ale mi vadí že si někdo pořídí auto s FAP a potom přemýšlí jak ho za co nejmenší peníze rovnající se ceně za obnovení do funkčního stavu vyškubnout. A potom tito lidé (protože do zn.servisu nejedou-už jen z důvodu této úpravy ) jedou k někomu jinému - kdo by jim mohl pomoci s jakýmikoli problémy a už se týkají čehokoli (kolem diag) a pomozte - no a díky úpravám z diag lezou bludy(nebo nic) místo chyb - už nejedou ke ,,specialistům" díky kterým je auto problematicky diagnostikovatelné (ono se to dá vyčíst třeba z měřených hodnot ale..) a přidělají těm kteří hledají příčiny proč něco nechodí jak má kteří se napřed musí vypořádat s úpravami a potom se závadou. Přitom většina těchto aut se dělá v obou verzích jak s FAP tak bez - tak proč si nedají za ty prachy záležet aby se auto chovalo jako bezfapové(nepřehrají jednotku do stavu bez fap)- asi je to náročnější nevím.Veškeré námitky od lidí kteří opravují po nich jsou podle mne směřovány tímto směrem.Za sebe mně je jedno jestli mám auto na diag s FAP a nebo bez.Jsem zastáncem že auto má mít to co tam dal výrobce a zaráží mne že si to někdo nechá udělat za stejné peníze jako obnovení toho co tam má a fungovalo by to dalších 100000Km a upřímně za jak dlouho to najedete? Něco jiného je když odejde zařízení obstarávající činnost FAP a následná oprava by stála třeba 5x tolik.

22.11.2012 10:56 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2524182
tomikm
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybridPočet příspěvků: 443

99 Poslat soukromou zprávu
Mám Fap Off od konce července 2012, najeto cca 3000km a hlášku antipolution fault mi to občas hodí, viz můj příspěvek .link. . Problémek o kterém píšu v odkazu už sám od sebe pominul, ale tak to bývalo i před fap off. Bylo období, že hláška vyskakovala častěji a bylo i období, kdy byl klid, takže po fap off v tomhle případě žádná změna. Na diag jsem od fap off nebyl, tak nevím, jestli to píše nějaký bludy.
Odstranění fapu jsem nechal udělat, protože auto má najeto přes 310000km, začala vyskakovat hláška o nízké hladině aditiva, které bylo dolito před cca 5lety současně s výplachem fapu wapkou, tudíž byl předpoklad, že toto budu muset podstoupit znovu (po rozebrání fapu ale bylo vidět, že by ještě nějakou dobu vydržel). No a jelikož ve firmě, která mi fap off provedla měla akci za 1500Kč (+ 300km cesta), tak jsem neváhal....... Jejich běžná cena je 5000Kč, to bych za to nedal, to bych radši dolil aditiv a fapu dal opět sprchu.

23.11.2012 15:02 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2524668
odol
Město: Třebechovice p. O., Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v XPočet příspěvků: 7
99 Poslat soukromou zprávu
c5vyskov napsal(a):
Na mě ty odkazy působí spíš pozitivně, ale to je to prvotní nadšení, s tím jsem do toho šel taky. Jde o to, jestli jde FAP odstranit pořádně - a tím nemyslím oblbnutí dif.snímače nebo zakázání chybových hlášek.

Já jsem taky myslel, že je všechno ok, diagnostika funguje... dokud jsem neodpojil všechny konektory na motoru a motor běžel vesele dál, bez chyby. Což je docela zásadní problém, když si vezmete, že vám odejde třeba klapka v sání, motor jde do nouzáku, ale nikde o tom ani zmínka.

Schválně, kdo máte fap-off, zkuste odpojit třeba váhu vzduchu, jestli vyběhne antipollution.

Tak jsem nechal opět nahrát původní SW na FAPON. Chyby to sice neukazovalo žádný, ale regenerace probíhala pořád dokola (shara stále dochlazovala, motor netáhnul). Po znovu nahrání orig. SW diagnostika hned začala hlásit chybu vstřikování (nadměrný interval regenerace FAP). Holt budu jezdit jen s HW fapoff a šetřit na nový. Předpokládám že problém bude asi jen s motorem 1,6 HDI. Má někdo i pozitivní zkušenosti?

23.11.2012 20:02 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2524740
Majk-fox
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 164
99 Poslat soukromou zprávu
Já jsem taky největší buřič Fap musel ven při opravě turba, kdy se zjistilo, že je zkroucená výfuková vrtulka od neskutečnejch tlaků mezi totálně plným a poškozeným Fapem a vrtulkou. Fap musel chtě nechtě pryč.. Přemýšlel jsem, že ho tam nechám dát nový ale po mém loňském bankrotu vinou C5, jsem v tý době nechtěl lít další prachy do Fapu. Zkusil jsem to teda bez něj. Opravu/demontហmi udělali v Holetíně a po roce a 12000 km najetých mi konečně auto začalo dělat radost.

23.11.2012 23:40 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2524852
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11788

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Majk-fox napsal(a):
Já jsem taky největší buřič Fap musel ven při opravě turba, kdy se zjistilo, že je zkroucená výfuková vrtulka od neskutečnejch tlaků mezi totálně plným a poškozeným Fapem a vrtulkou. Fap musel chtě nechtě pryč.. Přemýšlel jsem, že ho tam nechám dát nový ale po mém loňském bankrotu vinou C5, jsem v tý době nechtěl lít další prachy do Fapu. Zkusil jsem to teda bez něj. Opravu/demontហmi udělali v Holetíně a po roce a 12000 km najetých mi konečně auto začalo dělat radost.


Teď jsem to trochu nepochopil - díky ucpanému fapu je na výfukových lopatkách větší tlak ? V manuálu se píše že se nesmí prohnat otáčkami bez připojeného sání z důvodu přetočení(možnost poškození),ale tím že je ucpaný fap ho nepřetížíš(turbo roztáčí výfukové plyny a jestli dobře chápu funkci turba tak ucpaný výfuk ho nepřetěžuje to spíš ucpané sání,nebo úplně volné kdy ho výfukové plyny roztočí do vyšších otáček. Nevím možná to nechápu.

23.11.2012 23:52 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2524853
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Zapchaty vyfuk, FAP, by mohol to turbo prehriat, nie?

24.11.2012 00:05 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2524861
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11788

U??vate? Poslat soukromou zprávu
zhrado napsal(a):
Zapchaty vyfuk, FAP, by mohol to turbo prehriat, nie?


To si nemyslím-ty výfukové plyny mají přibližně stejnou teplotu to spíš volné výfukové potrubí bude mít vyšší teplotu protože ty plyny budou procházet rychleji . To spíš bohatost směsi a když snese teplotu při regeneraci kdy je ta teplota daleko vyšší ?


24.11.2012 00:08 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2524862
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
No už som pár krát videl červené turbo pri zapchatom výfuku. Pekne svieti Ale je pravda, že svietilo benzínové turbo.

|< < 1 2 3 4 5 6 ... 14 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator