Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: poloosa
tomcatt
12.08.2023 18:39 - Re: poloosa
Za?iato?n?k
jruze napsal(a):
To ložisko je jen zasunuté a ty zajišovací šrouby drží jen venkovní kroužek ložiska - je to jen vodící ložisko - maá axiání vůle by neměla vadit ( pokud nehučí ložisko) - zkontroluj uložení převodovky ( silenentblok) - u 4HP 20 běžně praskal šroub uchycení a propadlo se to na nosník a potom je to hlučnější ( je to na osmičce šroubu ) a pokud jezdí poloosa doklepni ten kroužek je jen naklepnutý


diky za tip, vule je fakt mala, je to spise o pocitu, ze kdyz chytnu za poloosu za prevodovkou a zatlacim k naboji tak kdyz ji pustim tak citim a slysim neparne klapnuti v diferencialu/dire jak ji pruzina v kloubu vrati zpet..jinak bych si toho nevsimnul.
Sundaval jsem kvuli rozvodum prave zaveseni, pri te prilezitosti jsem take menil prave "tahlo zachytu reakce" , guma uvnitr byla utrzena. Ulozeni prevodovky, tzn. odstrojit krabici s elektronikou? .....jen pro jistotu, myslis sroub oznaceny v priloze ? Sroub praska sam o sobe nebo se vytrhne z toho silentu ? Je pravda, ze vsechny tyhle veci jsou jeste puvodni z fabriky. Stale me mate, ze to huceni ovlivnuje smer zataceni..laicky dotaz...je mozne, ze se pri zataceni v pripade toho praskleho sroubu i hybe mirne motor/prevodovka a ze se to mirne nazvedne z toho nosniku a huceni se zmirni...? Taky je pravda, ze to huceni nejvice vnimam na leve strane, coz by potvrzovalo Tvuj odhad... jestli to sedi na nosniku vlevo, tak je to nejkratsi cesta k ridici...

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator