Tak jsem konečně vyměnil tu klapku a po rozebrání staré byla opravdu oholená obě ta plastová kolečka a ta klapka se nehýbala, resp. někdy se asi troku pootočila a pak zuby přeskočily. Po výměně mi to jetě jednou spadlo do nouzového reimu a čtečka psala závady P0087 a P3003. Po dalím smazání chyb a uspání auta to zatím jede normálně bez nouzáku. Není nějaká metoda, jak tu klapku nakalibrovat bez diagnostiky (kterou nemám, jen univerzální čtečku)? Nebo se po čase seřídí sama? Jinak motor jde výrazně klidněji, kultivovaněji zhasíná při vypnutí a jde plynuleji do otáček (předtím si kolem 3000 ot. jakoby troku cuknul). A co znamenají ty kódy? Díky vem za rady.
Ona sa naučí sama ( ona si po kadém zhasnutí načte obě krajní polohy potom se zaparkuje do otevřené polohy) - kdy bude poslouchat tak uslyí po zhasnutí jak se přesouvá a potom cvakne.
Od února budem v některé dny (zatím omezený provoz) ve Veselím n. Lunicí (Hamerská 2) - to má kousek +- 28Km ?