Zdvih z minima do provozní polohy na předku je cca 5 - 6 cm. Kdy to pustí dolů, jasně vidí jak si sedá na dorazy cca poslední 1 cm. tak e efektivní zdvih - propérování bez naraení do dorazu je cca 4 - 5 cm. Kdy z toho sundá mínus 3 cm, tak si kadý udělejte o tom úsudek sám...
Výborné jízdní vlastnosti to má v rozmezí do minus 1 cm od nastavení normálu, kdy při razantnějí jízdě při jednotlivé větí nerovnosti jde ojediněle občas předek i lehce na dorazy.
e auta co jezdí k tobě jsou moc vysoko natelované u víme, neb nevypnou po dosaení maxima jak si psal ádné ... tak e kdy je to tvoje o 3cm níe ne ty jejich vysoko natelované auta, tak to není mínus od normálu-nominálu ... přeber si to, víc ti napovídat nebudu
Já ti asi leím pěkně v aludku Se divím e ke mně ty lidi pořád jezdí - koda e jsi tak daleko hned bych ti tam poslal dvě (X7 s KO př.korektorem a C5II co nahoře nevypíná a mé biturbo abys to viděl - můe se s ním projet abys viděl e je ní,normálně péruje n nejde na dorazy ani na retardérech a je měkí ne větina ostatních) a bude mít náladu můe mi změřit vzdálenost od země k lemům (jak vepředu tak vzadu = jsou stejné) Tedy né na mém C5II biturbu a ani na X7 biturbu - to je také ní( a garantuji ti e ani jedno nejde na dorazy ani na retarderech a je měkí ne ostatní (jen jetě origo koule,neupravené - X7 je od Lukiho tak jak ho prodal jen jsem ho vepředu sníil a vzadu samo na vech rozhíbané a namazané kloubky =zadek bez úprav )