C5 II mé biturbo mám předek ní o 3cm kvůli jízdním vlastnostem = podstatný rozdíl a péruje bezproblému
Zdvih z minima do provozní polohy na předku je cca 5 - 6 cm. Kdy to pustí dolů, jasně vidí jak si sedá na dorazy cca poslední 1 cm. tak e efektivní zdvih - propérování bez naraení do dorazu je cca 4 - 5 cm. Kdy z toho sundá mínus 3 cm, tak si kadý udělejte o tom úsudek sám...
Výborné jízdní vlastnosti to má v rozmezí do minus 1 cm od nastavení normálu, kdy při razantnějí jízdě při jednotlivé větí nerovnosti jde ojediněle občas předek i lehce na dorazy.
e auta co jezdí k tobě jsou moc vysoko natelované u víme, neb nevypnou po dosaení maxima jak si psal ádné ... tak e kdy je to tvoje o 3cm níe ne ty jejich vysoko natelované auta, tak to není mínus od normálu-nominálu ... přeber si to, víc ti napovídat nebudu