se zarovkama je to jednoduse slozite ....moje zkusenost je takova ze davame vsude Osram..at je to 1.2w az po 55w ...stejy dodavatel.....davame standartni radu H7s UV ,zadne nesmyslne 100w ,modre zlute a podobne nesmysly..za me je to jen tahani penez z lidi...ze by nejak vyrazne odhazeli sem nezaregistroval....s tou zarukou to tak bohuzel je,jinak to asi ani nejde...priklad uplne z jineho konce ale PSA ti neuzna spojku u noveho auto po 10 a po 5 jsou otoceni 3x dokola kdyz ji maji menit..je to jak s rohikem v krame,jak jednou koupis tak bud spolu ztvrdnete nebo ho snis ale vratit uz nelze
ale ma to sve ale..aby zarovka vydrzela ,bavim se ted hlavne o H7 ta se pouziva nejvic, tak musis byt v poradku predevsim konektory ke svetlometum,patice a hlavne palubni napeti..pokud alternator prebiji je to problem a zarovky nevydrzi...resilo se to i na urovni PSA protoe odhazeli patie i zarovky...u postizenych aut i kdyz se vymenilo co slo stale to prebijelo,resp davalo vyssi napeti..soudruzi ve franili vydali TSB a mezi zarovku a patici se davalo srazei vedeni ktere srazilo napeti na zarovku o cca 0.8-1V a bylo po problemu...menim take ty plastove vypalene patice za keramicke
je to jako se vsim co se casto meni a cemu se nevenuje pozornost a udrzba a tak vznikne fama ze zarovka jsou spatne