A bude někdy na geometrii s autem co je schopné měnit vejku podvozku tak to dej do nejnií polohy - změř a do nejvyí změř a uvidí(bavíme se o sbíhavosti)- nechtěl jsem odpovídat páč jsem si nebyl jistý jestli poklesne po zhasnutí , nebo a po zamknutí = geometrie se má dělat v provozní výce - souosost je něco jiného , ale souvisí to s geometrii také.
Podívej se na nápravu a logicky : řízení je napevno na nápravnici a spojeno spojovačkou pří zvedání a sniování se mění geometrie(souběh) v horní poloze to bude rozbíhavé v normální poloze jsou spojovačky téměř vodorovně - v horní ikmo dolů. Názornej příklad je třeba TATRA naloená - prazdná -to samé se děje s odklonem i u C5 (není to tak markantní) (nebo si natáhni strunu přes pneu a zvedni do horní polohy uvidí = proto kdo dělá dobře geo s s autem propéruje po nastavení a jetě jednou změří)