Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: škrtící klapka přívodu vzduchu - čištění, nastavení
tomio
12.04.2017 12:35 - Re: škrtící klapka přívodu vzduchu - čištění, nastavení
99
Takže cituji pro mě zásadní příspěvek uživatele "POPCORNcz" v diskuzi "02.04.2014 22:05 - Re: EGR ventil - čištění"

POPCORNcz napsal(a):
Zdravím,měl jsem tu pár příspěvků k EGR.Motor sem tam cuknul jako by přestal vstřikovat naftu,nebo zařechtaly ventily,jako u špatného předstihu u Stodvacítky.Většinou to bylo u zahřátého motoru a v nízkých otáčkách,kolem1600-1900.Mechanik mě doporučil přetěsnit vstřiky a přečipovat.Po opravě v PENTU nic moc a balík v pr.... . Tak jsem se dal na čištění EGR,čidel a klapky sání.Velká sláva se nekonala a diagnostika taky nic,tak jsem na to šel sedlácky , příprava směsi,vzduch,palivo,čidla teploty,tlaku,podtlaku,prostě děs.Došel jsem na škrtící klapku sání,tak si s ní hraju,a najednou vidím ze se při plném podtlaku šprajcne v zavřené poloze.Nejspíš po zahřátí motoru se změní vůle a může se zasekávat.Následná směs asi nebude správná.U mechanismu klapky je dorazový šroubek jenž umožňuje seřízení uzavření klapky.Po seřízení klapky,pouze o nějakou tu desetinku se klapka nesekala.Problém s cukáním a klepáním ventilů vyšuměl.Kolikrát za problémem se skrývá prkotina.Tak to jen pro info kdyby někdo měl podobný problém.


Snad to adminům nebude vadit, nerad bych spamoval, ale do tohoto téma se to prostě hodí

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator