Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: škrtící klapka přívodu vzduchu - čištění, nastavení
tomio
24.03.2017 21:59 - škrtící klapka přívodu vzduchu - čištění, nastavení
99
Řeším takovou drobnost. Pokud brzdím motorem dejme tomu k 1.500 otáčkám a pak začnu akcelerovat na půl plynu, někdy se stane,že auto kolem 2.000 ot jemně škubne a ozve se krátké zachrčení (jako zarachtání ventilů). Děje se to pouze u zahřátého motoru a při zařazené dvojce, nebo trojce. Při pozvolné akceleraci, nebo při razantní jízdě to nenastane.
Ve vlákně k EGR jsem se dočetl, že za podobný problém mohla klapka. Pomohlo její pročištění a nastavení dorazu (šroubkem).
Můžu tohle zkusit provést v domácích podmínkách? Klapka by měla jít jednoduše sundat. Je tam pár šroubů, těsnění, dvě čidla a připojená hadička k hříbku ovládání klapky. Co je ta hadička? Mohu to všechno odpojit, nebo je to pod tlakem?
Na tlak se ptám proto, protože jsem si našel kód klapky 0345.E8 pod kterým se prodávají dvě různé klapky. Jedna je od Magneti Marelli a druhá od Pierburg. Na pohled vypadají stejně, ale u Magneti je psáno ovladání:elektrické a u Pierburg je ovládání: pneumatické. Tak babo raď

Uvažoval jsem tak, že to zkusím pročistit a pokud se změní chování auta k lepšímu, tak bych to vyměnil za nový díl.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator