Mikra
|
29.01.2017 12:43 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
|
|
jruze napsal(a): Na jednu stranu má pravdu - v zasírání motoru (sání sazema)...
Taky jsem byl přesvědčenej, e se to musí někde projevit, kdy do sání pustí saze. Ale u si to nemyslím. Teda nemyslím si, e by se to zasíralo a tak moc. Kdy jsme u Petra měnili havky, tak jsem se těil, jak si ucpaný sání vyblýskám a ono nebylo co. Jen tenký okraj na vstupu do sání měl troku kae a zbytek se dal spláchnout jedním stříknutím čističe. A stejně čistý jsem měl i komín od EGR. Vzhledem k mému stylu jedění v docela nízkých otáčkách po okreskách jsem čekal něco jako komín, který neviděl kominíka deset let. Tohle vypadalo spí jako rok starý komín od plynovýho kotle. Ten motor má natočeno 166k km a spolykal za posledních 100k km asi 7000L nafty. Take jestli mi EGR funguje a něco poutí zpět do sání, tak to do válců proletí, nikde se to neusadí a krásně to shoří. Uvidíme, jak bude to sání vypadat, a budu měnit havky podruhý. Jestli teda jetě budu dejchat. |
| |
| |