no il jsem v domnění, e kdy má aku startovací proud třeba 600 A, tak to neznamená, e pustí do kabelu a do startéru vdy 600 A, ale e je schopna a!!! 600 A a to krátkodobě. Chce mi někdo tvrdit, e kdy vemu 12 V aku třeba 180 Ah a se startovacím proudem třeba 800 A tak to nemůu púouít na zdravé auto???? Dle mně pěkná blbost. Jsem zvědav kdo to jak okecá.
to je naprosta prabda co pises,okecavat to nechci ale.. hodnota v Ah je kapacita, nikoliv proud v A jako takovy,ale samozdrejme s kapacitou se zvysuje jmenovity proud v A
pokud ma baterie napriklad 600Ah vic neda a je predepsana do auta tak je k tomu patricne dimenzovana i kabelaz a pokud je vse v poradku vic si pri startu stejne nevezme
pokud ale neni pri startu vse jak ma byt,typicky starter, a da se baterie s vetsim proudem tak starter si "umi" vzit co mu baterie doda..no a uz se to pece ,uz se to smazi