Co ma spolocne filter so spolahlivostou, ci cenou udrzby?
To ze je nejaky filter drahsi o 20 je az tak zle? Na novsi 2.0 Tdi stoji zhruba rovnako a to hoc aj v ludovej Octavii.
Blby palivak na fabii som ho mal cez 100 000 km a slapal
Společný to má tu cenu údrby (dá prostě víc jak 3x víc jen za tuhle prkotinu) a filtr byl jen rychle nalezenej příklad. Dalí příklady vyích nákladů zmiňovali jiní. Mně spí lo o princip, proč se musí měnit celej tenhle plastovej bastl namísto tý vloky. To se mi zdá těce ujetý z výe jmenovaných důvodů.
Jo a měnit palivák po 100k, to chce u sakra velký gule. Já sice tankuju jenom premiovou naftu (nebo v nouzi vozim vif), ale i tak měnim při výměně oleje komplet vechny filtry (kabinovej vlastně ob jednu výměnu). Ale palivák teda vdy vypadá skoro jak novej.
S tim 3.0 se přidávam. Slyel jsem zatim na něj snad jen chválu, co se mi zdá nějaký podezřelý.