Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: STK - novinky, zákon, pravidla
najk
22.01.2016 17:44 - Re: STK - novinky, zákon, pravidla
99
od TomaseT:



K tomu, jaký mají i na STK hokej z nové metodiky kontroly emisí doporučuju tuhle diskuzi .link.


Citace z obsahu např:

"Body nové metodiky.
A) "Nepřetržitě sledované" systémy musí být všechny (tři nebo dva) v nule, jinak je výsledek zkoušky nevyhovující.
B) Pokud jeden nebo více ze "sporadicky sledovaných" systémů nebude v nule (tzn. nedokončen), nařizuje metodika "náhradní postup", který má chybějící NULU v Readiness Code (dále jen RC) nahradit.
Tzn. bude-li RC vypadat takto 011 0000000 pak nevyhovuje, protože na místech nepřetržitě sledovaných systémů MUSÍ být nuly.
Bude-li vypadat takto: 000 01001110, pak může být výsledek emisního testu vyhovující, pokud vozidlo uspěje v náhradním postupu:
D) Postup benzín: Provede se zkouška pendlování lambdasondy.
E) Postup diesel: Provedou se všechny 4 akcelerace."

"Na SME i po 1.7.2016 projdete se zaslepeným EGR zcela legálně. Když je zaslepen, kontrolka nesvítí, chybu to nepíše, jen nejde Readiness Code. No a když není proveden na dalších než prvních třech místech Readiness Code, stačí namísto jedné akcelerace šlápnout jako alternativu na "jedničku" u EGR na plyn 4x a emisní známka je doma. Stačí mít v pořádku JEN kouřivost. Ostatní je zase stínohra, fraška a komedie."

"Pokud se jedná o vozidlo s emisně relevantním protokolem EOBD, potřebujete k tomu dle nové emisní metodiky znát, zda se jedná o "malá vozidla" a o protokol ISO 15031, nebo jiný! Tam jsou totiž rozdílná pravidla.
Nová metodika říká (velmi kontroverzní a nekompetentní), že u malých vozidel, používajících protokol ISO 15031, je zcela nepřípustný výskyt závad skupiny P0xxx, s výjimkou skupin P07xx a P08xx bez ohledu na to, zda příznak MIL signalizuje její svícení nebo nikoli. Takže je jedno, zda nesvítí kontrolka, je li uložena závada P0xxx je to důvod pro negativní výsledek na konci měření emisí.
U všech ostatních vozidel, pokud se najde jakákoliv závada v paměti, avšak nebude aktuálně svítit kontrolka MIL, jedná se, podle té nekompetentní a od reality odtržené metodiky, o závadu "odeznělou" a můžete jí ignorovat (???!!!).
Je to smutné, ale je to tak. Pokud prý tedy nesvítí kontrolka MIL, je mimo protokol ISO 15031 u malých vozidel přípustný jakýkoliv výskyt závady (i více závad v paměti EOBD)!"

atd...

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator