Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Výměna motoru
jruze
17.11.2013 09:35 - Re: Výměna motoru
U??vate?
to Horác:Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break

Při jizdě na ryby jsem najel na schovaný pařez .Udělal jsem chladič dole hadice.Pomalu jsem odjižděl ,voda vytekla .ručičky v červenym,dolejval jsem zastavoval.V SERVISE OPRAVILI CHLADIČ ,HADICE .A PŘI PROJETÍ HÁZELA VODA,že jsem to uvařil.rozebrali motor sundali hlavu a přebrousili.Dali dohromady.Nešlo to nastartovat,potom špatnej hlučnej chod ,tak repase vstřiků.Pak jen hlučnej chod.,že jak se to zabrousilo vznikl menší spalovací prostor.Rozebrali znova a zabrousili písty a ventili,dali dohromady.Pak startovaní doré i chod motoru klidný akorát se mi zdála větší kouřivost.Auto jsem si vzal a ujel asi50km,hlásilo doplnit vodu a pak olej,doplnil jsem.Apo ujetí asi 100km hlásilo dolít vodu a pak olej,.Na každé křižovatce silná šedá kouřivost a jako bych cítil při zastavení olej.Pod volantem svítí kontrolka motoru a hlásí chybu ve špatných spalinách,nebo tak nějak to tam píše.Tak nevim co bych měl s tim dělat,určitě diagnostika,ale co by to mohlo být...

Já bych tvůj přízpěvek teď přesunul asi sem.
Možná by stálo uvézt o který servis se jednalo-aby se mu pro jistotu někdo mohl vyhnout.
Ta část hlavy která se přebrušuje je rovná(takže nehrozí zmenšení spalovacího prostoru)popřípadě se použije silnější těsnění(je označeno výřezy),pokud byly vstřiky do té doby OK, tak uvařením by hodnoty asi zůstaly,zabrousili písty??? - sice nechápu,ale sháněj jiné(pokud chceš zachovat tento motor)-ventily se zabrušují vždy pokud se motor rozebere a jde hlava na tlakovku(pokud tu hlavu nerovnali na ponku nějak),z tlakovky kde hlavu i srovnají příjde výsledek že hlava OK(srovnaná,popř.zavařená ,nebo nejde opravit a KO).

Můj závěr: a)reklamuj.b)zháněj jiný motor(tenhle už nikdo nedá dohromady pokud nedá jiné nebroušené písty atd..), c)s motorem bez vody se nejezdí a už vůbec se do rozpáleného motoru neleje voda-je to likvidace jak hlavy tak dalších dílů motoru.
Nevím na kolik vyšla dosavadní oprava , ale mám za to že převýšila cenu slušného jiného motoru když už si mu dal tak zauši bylo to asi namístě.
Podle mne to špatně postavili - proto to nechtělo chytit,vyměnili jen těsnění,nechali přebrousit hlavu a ta je někde prasklá.Pokud to tlakovalo do vody a ztrácela se neměl jsi to přebírat z opravy a oni si měli ověřit že je vše OK.
Pro Najka nevím jestli jsem odpověděl Horácovi ve správném vlákně - lepší mne nenapadlo když tak smazat děkuji.(zase pivo?)

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator