Já mám HNG 5500K Klasické H4 a H7 plněné xeon plynem. a i na technický v poho. Svítí skvěle .
To je OK (pokud jsou homologované),ale u jsem zaslechl e s dodělávanými xenony začínají být problémi - prý pokutují dvěma tisíci - no tak to u nás chodí pěkně počkají a je toho v oběhu dostatek aby vybrali dostatek na pokutách a i na STK u dostali pokyn k nezpůsobilosti provozu(zatím to jetě poutí , ale jen čekají na konečnou verzi - jestli na to udělají výrobci(zákonodárci a jiní) nějakou vyjímku atd.. potom prostě auto neprojde a nebo bude muset mít od zastoupení povolení(něco jako rozměry pneu - jako u C5 I - některé mají jen 15. některé 15. a 16. kdo nemá v TP 16. musí doloit e můe i 16 a potom OK) a to ke xenonům nedostane alespoň né u C5 a k neorigo.