To ale jetě vůbec nic neznamená, vy bubáci. Vdy ani nevíme, kolik to stálo. To auto můe být po servisu naprosto v pohodě a při rozumný pořizovací ceně to můe být dobrý kup.
Tak hlavně a servis není drahý a přeju hodně pohodových km.
Slova klasika: "Děkuju náčelníku e ses mě zastal!"
Ne teď doopravdy, o koupi jsem přemýlel cca 2 týdny. Po zaslání VIN z bazaru jsem si napřed nechal vyjet u dealera Citroënu záznamy auta a dumal. Ve odpovídalo záznamům v servisce (datum i km). První rok najelo 25tkm. Pak u jezdil míň a po 2 letech měl 41tkm. Potom nic a v 11/2011 byl záznam 67tkm a něco. No a od 02/2013 (dle vlekého TP) u bylo auto v ČR. Take "ve vzduchu visí" rok 2012. Při koupi měl tachometr 82tkm a něco take cca 15tkm na rok 2012. O bazarnících si jinak nedělám iluze, stáčení tachometru u prý dělají i Turci v Německu... Fakt je e ubraných 60tkm je jetě celkem optimistické. Při pohledu na autoscout24.de mi vychází 100-200tkm .
Po vizuální prohlídce vozu na "větí" bouračku nic nevypadá, vude původní lak, lemy, sváry ve rovné nepřestříkané. Rám pod motorem sice orezlý ale absolutně rovný. Auto jede za vech okolností rovně (v záběru, při jízdě i brzdění). Pokud to světlo někdo ukl tak opravdu jen trochu. Taky se mohl jenom někdo "blbě" opřít o reflektor a urvat to. Motor jede dobře na benzín i LPG. Akorát ten olej, kapka ke kapce a litr je fuč.