U C5III jsem ádnou monost s hrátkami s ECO mode nenael, co jsem vak nalezl je autem monitorovaná hodnota odbru z AKU v klidovém - tedy nenastartovaném stavu a vcelku mě úrovně odebíraného proudu zarazily. U kolegy je to v konfiguraci auta "základ plus H3+" něco kolem 8A u mě v konfiguraci "Exclusive plus muzika (ztiená na 0) a nějaký ty kamerky a světýlka u kolem 12A. Není se tudí čemu diit, e je zde extrémní snaha ochránit a udret v baterce potenciál pro pár nastartování. Prodlouení ECO modu bude mít za následek rychlejí pohřeb AKU. Pokud do něj auto padá po nějakých +- 5min, tak je aku v loji a je na čase se poohlíet po novém.
Vymýlej samé kraviny - u C5I chápu e ekomód jen s časovým limitem je hovadina(neřeí stav aku) , ale u C5 II systém dostačující a u C5 III zbytečná sloitost alespoň podle mne