Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Palivo Shell V-Power Diesel
Roozena
12.10.2012 11:18 - Palivo Shell V-Power Diesel
99
Nebudu chodit nikolo horké kaše. Rovnou v úvodu zkonstatuji, že jsem byl po dlouhé době mile překvapen, že něco o čem se tvrdí, že nejvíc nejlepší neni uplně nějvíc nejhorší - dokonce je to chvályhodné. Jak předmět tématu praví - rád bych se podělil o zkušenosti s premiovým dehtem od Shellu. Rovnou musím konstatovat, že jsem konzerva a na propagandistické žvásty typu "kudy teče, tudy léčí a včíl budete rvát dlažky ze silnice aj na tu trojku" s... a to i pro to, že mám velmi blízké zkušenosti s praktikami s nadopovanými palivyu OMW. čili - standartně takuji zcela normální naftu většinou u jedné relativně běžné benzínky na severozápadní preriferi Práglu. Včera jsem s prakticky prázdnou nádrží doplul k fuelstejšn f Teplicích. Koukám - normální nafta za nějakých 34 a uplně nejvíc nejlepší interkosmická za 39. Inu - říkám si - pojďme to tedy zkusit, když sem za podobnou cenu ještě nedávno krmil houpačku tou běžnou naftou. Do nádrže jsem nahňácal pěkných 69l a vyrazil dom. Prakticky celou cestu jsem řešil něco po telefonu a už jsem neměl koule řešit, co jako říká motor na jiný votruby. K rozkrývání pravdy došlo až dnes ráno cestou do roboty a první signály začaly už těsně po nastartování. Doposud se start odehrával v rytmu - dvoje - troje protočení - ignition načež se motor parkrát "zhoupnul" poklesly otáčky cca o 10% a byl klid. Sem tam to dělalo i na volnoběhu za tepla. Ted - jedno protočení, otáčky vylítly na nominál a držej jak přibitý. ani náznak nestability. motor je o poznání klidnější v nízkých otáčkách při zatížení. zmizela taková jako by nervozita a pocit mírné nevyváženosti chodu. Pokud na to motor má, tak to naprosto plynule utáhne a je jasně patrná hranice, kde už je díky podtočení či přetížení jeho limit. Na standartní palivo je toto přelomové pole širší a obtížněji definované. Další rozdíl je při akceleraci. Zprincipu je zde vždy nějaká prodleva avšak - Při standartním palivu se motor po sešlápnutí plynu spíš na okamžik jakoby "nadechl" což se projevilo mírnou ztrátou výkony na dobu cca 0,5 sec a pak zabral. Na tuhle šelovou mixturu motor zareaguje okamžitě zprvu na onu 0,5 sec mírným zvýšením výkonu a pak už se to odehrává stejně. Nárůst výkonu ani změnu spotřeby nepozoruji. Změnil se trochu zvuk směrem oblasti, kterou někteří pohupovači koulí nazívají kultivovaný chod. ( v jednou nejmenovaném TéVé automototodleto se dokonce onehdá vyjádřil jeden ukrutně erudovaný redaktor o kultivovaném chodu v případě tříválcového dehtu z produkce Šáde/Fauwé, proti čemuž má HDi kultivovaný chod i kdyby spalovalo omaštěný mour)
čili závěrem - něco je určitě jinak a u Shellu asi nelžou a nebo (což může být rovněž pravda a časem si to rozhodně ověřím) má "moje" benzínka u motelu "U starý pošty" nějakou zaflusanou naftu a chod motoru je jen důsledek humáče, kterej musí žrát.
Nějaké zkušenosti ostatních na dané téma?...

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator