vseved
|
17.09.2012 15:00 -
Re: Kotouče, destičky?
|
|
|
jruze napsal(a): No kdy to tak čtu - neříkám e cokoli napsáno není pravda-projde mi rukama dost aut některé opravdu brzdí opravdu na .... , ale 90% dobře.Pokud tam někdo nedá opravdu nějaký sajrajt a kotouč je ve sluném stavu ta vechny citroeny brzdily vdy lépe ne jiné auta a to u od CX. No u C5 by mne ale zajímalo jak docílíte toho aby to na těch draích kotoučích a destičkách mělo větí brzdnou účinnost? Protoe a na pár vyjímek (u kterých to bylo patným stavem brzd) tak vechny mají tak předimenzované brzdy e při prudím zabrzdění se uvede do činnosti ABS , které tu větí účinost brzd - destiček a kotoučů omezí . Jestli jsem to napsal patně tak konkrétně na mém autě - pokud brzdím víc intenzivně a mám za sebou auta tak odbrďuji abych nemusel dělat zadek - kdy přilápnu brzdu víc propustí ABS.Jediné v čem můe být rozdíl je v tlaku na pedál - čím kvalitnějí komponenty tím mení tlak na pedál(to jediné asi má vliv na ivotnost brzdového systému)
ABS "propustí" a při zablokování kola. Kvalitní destičky a kotouče nesmí vykazovat velké rozdíly v účinosti ani po značném zahřátí, mají delí ivotnost, kotouče se po ohřátí nezkroutí a pod. |
| |
| |