Dělal jsem údrbu obou C5. Na enině 2.2 ujeto na vzduchovém filtru MAN s filcem 38 266 a filc edý, filtr lehce zapráený. Na mém 2.0 ujeto na vzduchovém filtru PURFLEX s filcem 21 112 a filc tmavě edý a filtr značně znečistený. V 80% jezdíme stejnou trasu. Rozebral jsem je a zkouel přes ně vysavačem vysát cigaretový popel z popelníku. 3 minuty kruhová hubice vysavače, popelník s popelem ze 2 cigaret. Přes oba filtry vysátí bez problémů. Na MANu nebylo nic znát, na PURFLEXu zachyceno cca 30% popela. Dal jsem do obou Purflex.
tak to vypadá e MAN je více propustný.Jen těch kiláků není moc?Kadý tady píe výměna s oilem.koda es to nenafotil to vysávání popelníku já za sebe dokud jsem pouíval papírové filtry(buničinové)2x.ročněřed zimou a po zimě.po létě je více od prachu,pylu, a po zimě od zimních sr..nechutností:vlhko,břečka,sůl atd.