08.08.2012 22:23 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
Tak píi nová dalí zjitění.
Dnes sem nechal jetě prověřit palivový filtr (měněn v autorizovaném servisu před cca 1000km) a podle data výroby byl prý z roku 2009 a v pouzdru byl na dně bordel. To by mne zajímalo jak dlouho se některé věci v servisech skladují, nebo snad ho ... ???
Po výměně filtru vak ádná změna
Co jsme objevili je vak, e občas se ve vedení nafty objeví malá bublinka jako větí pendlíková hlavička (více hned po startu).
Dále se po automatickém provedení regenerace FAP změnili hodnoty diferenc. tlaku ve výfuku při klidu (800otáček) na 21mbar, při 2848 ot. na 213 mbar. Přechod mezi tlaky je okamitý a rychlý.
Korekce vstřikovací dávky je při 2464ot u vech válců 100,39%, poadovaný tlak paliva je 463 barů a měřená hodnota je 455 barů.
V logu diagnostiky jsou z poslední doby jen závady U1213 - informace o rychlosti vozidla obdrená hodnota není správná a přechodná závada P1614 - Spínač bodu odporu pro omezovač rychlosti vozidla koherence napětí spínače (ta je ale cca 1500km stará a je přechodná).
Máte někdo dalí návrh na co se zaměřit, sem z toho opravdu u straně smutný a zároveň natvaný.