Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
Knight
08.08.2012 22:23 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
99
Tak píši nová další zjištění.
Dnes sem nechal ještě prověřit palivový filtr (měněn v autorizovaném servisu před cca 1000km) a podle data výroby byl prý z roku 2009 a v pouzdru byl na dně bordel. To by mne zajímalo jak dlouho se některé věci v servisech skladují, nebo snad ho ... ???
Po výměně filtru však žádná změna

Co jsme objevili je však, že občas se ve vedení nafty objeví malá bublinka jako větší špendlíková hlavička (více hned po startu).

Dále se po automatickém provedení regenerace FAP změnili hodnoty diferenc. tlaku ve výfuku při klidu (800otáček) na 21mbar, při 2848 ot. na 213 mbar. Přechod mezi tlaky je okamžitý a rychlý.
Korekce vstřikovací dávky je při 2464ot u všech válců 100,39%, požadovaný tlak paliva je 463 barů a měřená hodnota je 455 barů.

V logu diagnostiky jsou z poslední doby jen závady U1213 - informace o rychlosti vozidla obdržená hodnota není správná a přechodná závada P1614 - Spínač bodu odporu pro omezovač rychlosti vozidla koherence napětí spínače (ta je ale cca 1500km stará a je přechodná).

Máte někdo další návrh na co se zaměřit, sem z toho opravdu už strašně smutný a zároveň naštvaný.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator