Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: C5 X7 alias C5 III
del42sa
14.04.2012 14:20 - Re: C5 X7 alias C5 III
99
takových nesmyslů o neovladatelném hydraulickém Citroenu je bohužel plný internet. Skutečnost je taková, že systém je velmi dobře dimenzovaný na případný výpadek nebo poruchu hydraulického okruhu. Kdo o Citroenech něco ví, tak už od dob DS je v systému přítomen tzv. "security valve" , který se otevře a dovolí natlakovat odpružení a řízení teprve tehdy, když je v brzdovém okruhu dostatečný tlak.Brzdy tedy mají vždy prioritu. Pokud tedy jedete v takovém autě po silnici a přetrhne se naříklad řemen od hydraulického čerpadla nebo praskne něktrerá z trubiček, tak vlastně celý systém odpružení + centrální koule slouží jako zásobník tlaku pro bezpečné zabrždění a zastavení. Od varovného upozornění na palubní desce zbývá v systému dostatečný tlak k bezpečnému zastavení vozu.

Aby došlo k něčemu podobnému co popisuješ,tak by to auto muselo jet vyfouklé v nejnižší poloze, pouze na dorazech odpružení a že takové auto není v pořádku by poznal i naprostý laik hned po nastartování a ujetí prvních pár metrů.

Jinak přední ruční/nožní brzda byla problémem většiny Citroenů (CX/XM) a občas zlobi i na C5 I.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator