jruze
|
13.04.2012 14:27 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
|
|
Mikra napsal(a): Kdysi dávno, jetě před C5, měli citronci s hydrou brzdy hydraulický. Teda hydraulika byla společná s pérováním. A kdy náhodou dolo k porue hydrauliky, tak nely ani brzdy. No a kdo někdy jezdil s autem, který má ruční brzdu na zadku, tak ví, e se toho s ní moc neubrzdí. Proto se u hydro citroenů dávala ručka na předek, aby se auto dalo ubrzdit i rukama . C5 jen s ručkou na předku přeívala, přesto e u brzdy nejsou s hydrou spojený. Ale X7 má ručku elektronickou a ta ubrzdí auto lehce. Navíc ani ta hydraulika u s brzdama nemá nic společnýho, tak ten přeitek ručky na předku prostě zruili.
No kdy se u nás začínalo z citroeny a dostal to do ruky etřílek(v tu dobu CX) tak auto rozjel na kopci vyřadil a zhasnul motor a pod kopcem to rozstřelil(měl jsem x případů tohoto typu)CX,BX,XM po zhasnutí nebo porue hydrauliky nezatáčí,nebrzdí,nepéruje a CX 90% z nich nejde ani ručka(i seřízená bez pouívání tak do měsíce je nefunkční) - u 2t CX byla destička ručky ve velikosti 50Kč a to asi kadý odhadne účinost. Největí problémi ručky na předek je hlavně v natáčení kol a lanovodů co na zadní r. brzdě odpadá. |
| |
| |