Je to na jednu stranu VELMI zoufalé a TRISTNÍ,kdy lidé z pochopitelných důvodů nechtějí chodit do "značkových"servisů Citroen se svými CITROENY a raději volí jiné event.i neznáme zdroje opravářů-mechaniků.Vedení Citroenu v ČR by to ale kadopádně MĚLO vědět a NĚCO s tím dělat.Je a musí to být pro servisní sít Citroenu v ČR velmi zahanbující a potupné.Otázka je ale,zda-li to někoho z onoho vedení vůbec zajímá...
Oni to vědí,ale moc je to asi nezajímá-oni nesleví ani z ceny dílů a ani z ceny opravy (oni ani moc nemohou - mají smluvní podmínky od zastoupení a velké náklady)
Materál pouíváme vesměs stejný,ale nedovedu si představit e by mi Citroen přiklepl znač.zastoupení(servis) bez ředitele,přím.technika,haly k prodeji novích vozů,nejlépe 2.-3. sekretářek,pořádné reklami atd..
Jinak ano dopoledne přistavit a odpoledne hotovo(není to reklama,ale odpověď)