felix81
|
12.01.2012 10:00 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
|
|
No nevim jak motorů HDI ale u mého starého předkomůrkového ropáčku zaslepení EGRu jen a jen prospělo. Déle mi vydrí olej nezčernalý, sání je čisté, spotřeba nepatrně nií, výkon malinko lepí. To jsou pozitiva.
Negativa: asi malinko horí emise co mě íly netrhá (ale nikdy jsem je neměřil tak to objektivně neposoudím) . Viditelně ze mě nejdou černé oblaky dýmu jako z některých nových chrochtávek a to mě stačí. Take u starého diesela jsou hlavně pozitiva.
U nových motorů bych se odpojení EGRu dost bál neb tam ve řídí ECU a to je patně.
V dohledné době plánuji odpojení hadice přefuku z motorového prostoru a vyvedení pod auto tak jako to mají staré dobré tatry. Tím odpadne dalí zasírání sání, ubude tlak v motorovém prostoru a bude čistí spalování. |
| |
| |